Någon som har erfarenhet av Protium by Singularity Computers?

Permalänk
Medlem

Någon som har erfarenhet av Protium by Singularity Computers?

Har planerat ett saftigt bygge där jag kan komma att inkludera Singularity Computers Protium reservoar + pump kit. Kan tyvärr inte säga annat än att man blir aningen förvirrad av alla tillbehör och satser som krävs. Kan någon gå igenom vad som egentligen behövs för att få detta att snurra? Jag enbart kört EK's X-RES innan så har aldrig behövt tänka på detta!

Har i tanke en silverbotten med full acrylic tank med acrylic lock. Gärna något i denna stil: Exempel.

Antar att det är denna reservoar jag ska använda. Antar att jag måste ha denna också? Och denna? Haha fan hjälp mig! Var i detta är pumpen? Vet inte om jag bara är trött i skallen nu men får inte ihop allt!

Visa signatur
Permalänk

@ggalaxyy: har ingen erfarenhet av märket du länkar till, men första länken är reservoar den andra är en pump och den tredje är toppen på reservoaren

Visa signatur

Lian Li PC-011 | Corsair HX1000i | Asus Strix X99 Gaming Rog | Intel Core i7 6850K | Corsair 32GB DDR4 Vengeance | Samsung 960 EVO 500GB | ASUS GeForce GTX 1080 Ti STRIX GAMING | Custom Vattenloop