Generiskt displayskydd till 8" (Shield K1)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Jan 2005

Generiskt displayskydd till 8" (Shield K1)

Barnen har fått varsin Nvidia Shield K1-platta och jag letar nu efter passande skal och displayskydd.

Nvidias egna skal verkar ha slutat säljas och jag hittar bara några fåtal generiska skal till 8"-plattor så där tänkte jag beställa passande Shield-skal från Kina.

Men displayskydd, antingen i glas eller vanliga plastfilmsskydd, vet ni någon butik (fysisk eller webb) i Sverige som säljer sådana som kan passa på en 8-tumsplatta? Vill inte vänta en månad från Kina på dessa och alla displayskydd jag hittat här är specialgjorda till ipad eller Samsungplattor och har då utskurna detaljer för knappar osv. Jag har inte hittat ett skydd som bara täcker just skärmen på en 8-tumsplatta med förhållandet 16:10.

/hulle.

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Aug 2003

ingen aning, troligen ingen efterfrågan på dom så du får nog köpa från nån kina sida och be ungarna vara lite försiktiga med den

Corsair Carbide 200R chassi med 2x120mm
i3-4370 @ 3,8GHz, 8GB DDR3
Asus Geforce GTX 1050 Ti 4GB
Windows 8.1 64Bit