League of legends fast i authenticating, funkar det hos er?

Permalänk
Inaktiv

League of legends fast i authenticating, funkar det hos er?

Tjena

Kommer inte förbi authenticating i LOL, funkar spelet hos er? Har provat att starta om datorn och köra spelet som admin utan framgång. Vet ni hur man fixar det? Har pågått i ungefär en timme. Är det fel hos mig eller hos Riots servrar?

Permalänk
Medlem

Tjenare. Samma problem för mig. Suttit här i 5 timmar och provat allt som står på deras sida utan framgång. Dom har inte ens läst min förbannade ticket.

Permalänk
Inaktiv

@frayly:

Har du testat hextech repair tool?

Permalänk
Medlem

testat ALLT som dom har lagt upp på sin sida. inklusiva hextech skiten. avinstallerat det manuellt med och installerat om. funkar fortfarande inte. och dom har fortfarande inte ens läst min ticket. man blir så jävla förbannad

Ovårdat språk /screamin-daemon, moderator
Permalänk
Inaktiv

@frayly:

Testade nyss hextech repair, funkar inte. Det finns massvis med andra spelare med samma problem hittar dock ingen lösning. Vilket jävla skit, det är säkert den här nya client update dem släppte.

Edit: Lmao, jag hitta ditt rage inlägg på leagues forum, preach brother ! Om dem svarar på din ticket skriv gärna svaret här.

Permalänk

Du är inte ensam, har testat i ca 2h att försöka komma in med repair och grejer. Funkar ändå inte, hoppas det fixar sig tills imorgon

Visa signatur

5600 - 3600 MHz 16 GB - B550-F - 2060 SUPER - ENTHOO EVOLV - NH-D15