Tips på div Beta/Alpha spel som söker testare

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Dec 2011

Tips på div Beta/Alpha spel som söker testare

Jag undrar om det finns en bra sida där spelföretag söker Alpha/beta testare för sina spel, eller om det finns en tråd på Sweclockers som tipsar om det? Verkar alltid missa när man skall söka, och jag verkar inte ensam om det

Mvh

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jönköping
Registrerad
Okt 2011

Nu för tiden är det ju mest tvång till pre-purchase ala steam greenlight som gäller för alpha/beta.
Men har man tur så kan man slinka med i battlefield m.m open betas.

De stora spelens öppna tester är svårt att missa, miljontals med länkar på fb samt här. Annars är det väl tidigare nämnt steam greenlight eller indie utvecklar forum som itch.io som gäller.

Skickades från m.sweclockers.com

Main: AMD Ryzen 1700 @ 3.95GHz | Fractal Design Celsius S360 | Asus Prime B350-Plus| 16 GB DDR4@3200 MHz | EVGA GTX 1070 w/ NZXT Kraken X42 | Corsair RM750 | Fractal Design Define-S
Server0: HP MicroServer Gen. 8

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Dec 2011
Skrivet av Spretcher:

Nu för tiden är det ju mest tvång till pre-purchase ala steam greenlight som gäller för alpha/beta.
Men har man tur så kan man slinka med i battlefield m.m open betas.

De stora spelens öppna tester är svårt att missa, miljontals med länkar på fb samt här. Annars är det väl tidigare nämnt steam greenlight eller indie utvecklar forum som itch.io som gäller.

Skickades från m.sweclockers.com

Var väl mest att jag inte använder direkt sociala medier och vet inte om majoriteten gör det, tänkte det kunde vara trevligt med en tråd om just vilka spel som söker betatestare bara