Spel som liknar Assassin's Creed?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2017

Spel som liknar Assassin's Creed?

Tjena! Nu när Ubisoft faktiskt har gått ut med själva att det ska komma ett nytt ac spel i år så blit man ju lite sugen. Har blivit jävligt sugen på att spela ac senaste tiden men har redan kört alla spel minst 5 gånger... så man är ju inte jätte sugen på att spela dom igen

Men vet ni om det finns något spel som är ungefär som assassin's creed??

Isåfall vad??

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2008

Middle-earth: Shadow of Mordor kanske? Uppföljaren Shadow of War kommer f.ö. i slutet av augusti.

mITX: | NCASE M1 | i7 6700K | Z170 | 16GB DDR4 | 1080Ti | 1.5TB SSD | SF600 |
Bärbar: | MBA 13" | i5 4250U | 8GB LPDDR3 | 128GB SSD |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2017

Jag har många spel, men.

Hej, jag känner till några riktigt härliga spel, men måste det vara 3rd person eller går det med 1st?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Okt 2009

Dishonored är ett mästerverk, har inte spelat uppföljaren än men första spelet påminner en del om ac.

Skickades från m.sweclockers.com

| i5 4670k@stock + Noctua NH-U12s | GA-Z87X-UD3H | 16GB Corsair Vengeance LP 1600MHz | Asus GTX 1060 Strix OC | Define R4 + Noctua NF-A14 (x2) & NF-S12A + Noctua NA-FC1 | FD Newton R3 600W | Intel 730 240GB + Crucial MX300 2TB |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2012

Dishonored och thief tipsar jag om

Trädvy Permalänk
Inaktiv
Registrerad
Mar 2015
Skrivet av Timergu:

Dishonored och thief tipsar jag om

Båda är riktigt lika AC, med smygande och möjligheten att plocka elakingarna en efter en. Combat motorn i Thief är dock krånglig, och fler än en motståndare i taget är knepigt som stryk.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlskrona
Registrerad
Sep 2008

Styx är väl lite åt det hållet med. Smyga och ha sig...har bara spelat någon timme själv, så kan inte helt rekommendera det. Kolla på nån review och se vad du tycker.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Dec 2003

The Saboteur! Sjukt underskattat spel som är på rea på GOG just nu. Skön mix mellan GTA och Assassin's Creed i ett naziockuperat Paris på 40-talet. Och ja - självklart kan man klättra i Eiffeltornet

XP2500+ @ ~2.0Ghz • FIC Radeon 9600 Pro • Abit AN7 • 1GB OCZ
O2/ODAC
DT 150 med DT 100 headband&velour pads, Fidelio X1, DT 770, Sony XB700/500, Koss Porta Pro

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2009

Jag tyckte att spelet Thief påminde om Assassin's Creed men jag tyckte inte att det var någon höjdare, har inte spelat klart det heller.