Gmail backar webbläsaren ett steg istället för att logga in.

Permalänk
Medlem

Gmail backar webbläsaren ett steg istället för att logga in.

Har upptäckt en märklig bugg när jag ska logga in på ett Gmail-konto och klickar på ett av kontonamnen i listan. Webbläsaren hänvisar mig då istället till den webbsida jag var på innan Gmail.com. Samma sak gäller om jag klickar på "logga in med annat konto" eller "ta bort ett konto".

Dock händer detta inte varje gång. Men ungefär 50/50 vilket är väldigt frustrerande.

Any ideas?

/p

Permalänk
Skrivet av parapara:

Har upptäckt en märklig bugg när jag ska logga in på ett Gmail-konto och klickar på ett av kontonamnen i listan. Webbläsaren hänvisar mig då istället till den webbsida jag var på innan Gmail.com. Samma sak gäller om jag klickar på "logga in med annat konto" eller "ta bort ett konto".

Dock händer detta inte varje gång. Men ungefär 50/50 vilket är väldigt frustrerande.

Any ideas?

/p

vilka har du testat med ? firefox, chrome, edge, opera.

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem

@Grönahunden:

Sitter med Explorer 11, och då det inte är min dator kan jag inte byta till FF vilket jag annars gärna gjort.

Permalänk
Medlem

Jag har märkt att när man skriver in epostadressen eller användarnamnet och sen trycket på enter så försvinner sidan på något märkligt sätt. Det är som att klicka bakåt ja, upplevt det i Chrome.

Det funkar dock fint när jag klickar vidare till lösenord.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X, ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero, 32GB Corsair Vengeance LP 3200MHz, Gigabyte Radeon RX 5600 XT, Fractal Design Define C, Sesonic FOCUS PX 650W.

Permalänk
Skrivet av parapara:

@Grönahunden:

Sitter med Explorer 11, och då det inte är min dator kan jag inte byta till FF vilket jag annars gärna gjort.

du behöver inte byta eller avinstallera eller välja den som ska öppnas när du klickar på en fil, är det någons annans dator avinstallera då det du har testat när du är klar..

skulle jag hålla vid den regeln så skulle jag inte klara av mitt jobb..

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644