Permalänk

ha en tv som andra skärm...

tjo, jag kan inte mycket om datorer och teknologi i övrigt så därför frågar jag er. jag installerade nyss min tv som en andra skärm med hdmi (det verkar inte finnas någonting annat på tv:n) men jag kan inte se alla ikonerna längst ner i windows, hur får jag dem synliga?

Visa signatur

är alla stockholmare inkompetenta?

Permalänk

Antingen har du valt att bara ha ikonerna på en sida eller så har du fel upplösning.

Permalänk

@secretlyunknown: på en sida?

Visa signatur

är alla stockholmare inkompetenta?

Permalänk

jag ser liksom toppen av dem, sjukt irriterande

Visa signatur

är alla stockholmare inkompetenta?

Permalänk
Medlem

Det har med en sak som tv använder på saker som inte hanterar skalningen själv. Brukar i många fall kallas overscan eller kanthanterering eller under bildförhållande . Stäng av det i TV:n så ska det bli bra. Var i din tv meny det finns kan jag inte svara på

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800x3d | Asus B550m TUF Gaming Wi-Fi | G.Skill TridentZ Neo 2x16GB 3600MHz CL16 (hynix djr) | In Win 301 | Scythe Fuma 2 I Asus RTX 3070 Dual OC | Seasonic GX750 | Lots of unicorn vomit Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Kringutrustning: Cooler master Quickfire TK MX-Brown | Sennheiser HD598cs | Sony WH1000XM3 | Logitech G900 | ASUS PB278QR | Rift CV1 | Audio Pro Addon T14

Permalänk
Skrivet av infigo:

Det har med en sak som tv använder på saker som inte hanterar skalningen själv. Brukar i många fall kallas overscan eller kanthanterering eller under bildförhållande . Stäng av det i TV:n så ska det bli bra. Var i din tv meny det finns kan jag inte svara på

ska kolla upp det

"anpassa till skärm" fixat

Visa signatur

är alla stockholmare inkompetenta?