Asus ROG Swift PG278Q (GSync, 144hz, 1440p)

Permalänk

Asus ROG Swift PG278Q (GSync, 144hz, 1440p)

Haj

Har bott på två ställen, men i närtid växlar jag ner till ett boende. Därav säljer jag en del datorprylar, bland annat denna skärm.

Som sagt, en PG278Q som jag tror de flesta är bekanta med vid det här laget.
G-Sync, TN, 144hz, 1440p.

Inga döda pixlar eller liknande, ingen störig backlight bleed heller för den delen. Satt precis och skulle fota detta, men är för ljust för tillfället så det blir senare ikväll.

Den är köpt 2014, i augusti om jag minns rätt, och det skall vara tre års garanti på den så den ryker precis inom kort här.

Det enda som krånglat med den är att den externa transformatorn började spöka och inte ville ge tillräckligt med ström till skärmen, ett vanligt problem. Orkade dock inte skicka in den (man var tvungen att frakta hela skärmen dessutom, och förmodligen få en utbytesskärm ihop med PSU'n, vilket jag inte ville då detta är ett bra ex), så jag köpte en annan transformator på Ebay som gör jobbet bättre.

Finns i Huskvarna, har faktiskt originalkartongen kvar för ovanlighetens skull så frakt är också möjligt. Dock svårt oekonomiskt.

Tänker mig en budgivning som börjar på 3k, låter den rulla några dagar eller om någon lägger ett schysst håll-käften-bud innan dess.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Så, lade nu upp två riktigt risiga mobilbilder för att påvisa att det inte finns någon vidare blb. De är tagna med viss vinkel, det som syns på "bortre" delen av skärmen är reflexer från innebelysning och begränsning i min reservmobil (LG G3). Vet inte om det gör någon klokare, försökte iallafall

Permalänk

Likaså är kvitto funnet, datum 8/8 -14.

Permalänk

Lägger ett bud på 2750, kan dock inte hämta förrän slutet av Augusti men kan swisha innan

Permalänk

Noterat. Jag flyttar dock till Linköping kring den 20:e augusti.

Permalänk
Skrivet av Broder Truck:

Noterat. Jag flyttar dock till Linköping kring den 20:e augusti.

Inga problem för mig, det är bara närmre (bor i sthlm)

Permalänk
Permalänk
Medlem

Är det försent att komma in med bud och möjlighet att hämta idag?

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | RX 7900 XT | OLED G6 G60SD

Permalänk
Skrivet av LPG:

Är det försent att komma in med bud och möjlighet att hämta idag?

Nej, absolut inte. Tyvärr missade jag din kommentar dock.
Skärmen är fortfarande kvar och uppe för budgivning

Permalänk

Säg till när du är redo för att göra affär, swish är redo

Permalänk

@snapoutofit:
Det saknas ju fortfarande pengar för att ens komma upp till mitt utgångsbud.

Permalänk
Medlem

Bjuder 3000:-
Kan hämta idag (26/7) eller nästa vecka.

Permalänk
Skrivet av Snaigel:

Bjuder 3000:-
Kan hämta idag (26/7) eller nästa vecka.

Det blir bra och smidigt, jag är hemma hela dagen och kvällen här. Det är bara att komma förbi. Mitt nummer är 0703403039, bor på Långgatan 20 i Huskvarna.

Permalänk