Hjälp med powerlevel Season 11 Daiblo 3

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Göteborg
Registrerad
Nov 2002

Hjälp med powerlevel Season 11 Daiblo 3

Ville testa Necromancer och tycker att den var kul, men vill, eh... byta kön. Så är det någon vänlig själ som vill powerlevla min manliga Necromancer skulle jag bli glaa!

Vresiberba#2940

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2010

Måste finnas lämpligare forum än detta.

När jag söker powerlevel brukar jag antingen kolla i general-chatten eller så har sweclockers eN egen clan "SWEC", där är det alltid folk inloggade och oftast är det någon som inte har några problem med atthjälpa till

Corsair Obsidian 250D | i5 7600K | Gigabyte Z270N WiFi | Samsung 960 EVO 250GB | Fractal Design Integra M 650W | Corsair Hydro H90 |Kingston 8GB 2133M DDR4 CL14 | Asus GeForce GTX 970 4GB STRIX DC2 OC MAX |

Student

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Göteborg
Registrerad
Nov 2002
Skrivet av Dakkie:

Måste finnas lämpligare forum än detta.

När jag söker powerlevel brukar jag antingen kolla i general-chatten eller så har sweclockers el egen clan "SWEC", där är det alltid folk inloggade och oftast är det någon som inte har några problem med atthjälpa till

Kollade men hittade inget annat forum.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2008
Skrivet av VresiBerba:

Ville testa Necromancer och tycker att den var kul, men vill, eh... byta kön. Så är det någon vänlig själ som vill powerlevla min manliga Necromancer skulle jag bli glaa!

Vresiberba#2940

Tjo!
Hoppa in hos oss på GrumpyGaming.net så kan vi hjälpa dig!
Antingen så kan du göra en tråd i forumet, eller så kan du hoppa in på Discorden och säga hej, och vad du behöver, så kan säkert någon hjälpa dig.

Se signatur för länkar.

GrumpyGaming.net - GG Discord
Desktop: Obsidian 800D \ ASUS X99-A \ 5820K@stock \ 16GB DDR4@2133 \ Sapphire 390x 8GB\ 2x 850 EVO 500GB \ 4TB storage \ 750HX Corsair \ Ducky Shine3 MX Black
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 8TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör