Permalänk

4 st 2 TB diskar säljes

Hej

Jag har 4 stycken 2 terabytes diskar som nu är över efter en uppgradering. Alla är i fungerande skick och testade innan dem togs ur. Den äldsta är ca 1 år + 6 månader. Dom andra runt halvåret allihopa. Kvitton på allt finns om så önskas.

1 st Thosiba 2 TB 7200 rpm
2 st WD green 2 TB 5400 rpm
1 st Seagate barracuda 2 TB 7200 rpm

diskarna säljes för 450 styck, eller 1500 för alla fyra!
Det går bra att hämta diskarna och jag kan även skicka dem, och om jag skickar så är det köparen som står för frakten.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Du har inte Lust att posta en printacreen från Crystaldiskinfo? 😁

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk

@Hassel fd Jompenleet: Har tyvärr bara en bärbar och en server kvar. Har sålt min stora dator. Men allt är i bra skick

Permalänk
Medlem

Tar gärna en WD green 2TB som är runt halvåret d.v.s. inte den äldsta ifall den är i nyskick.
Pma gärna vad fraktkostnaden går på samt Swish om du har det så köper jag så länge du har något som skyddar den från fraktskador och ESD. Spårbart är inget viktigt ifall man sparar ca en 50-lapp på att skippa det.

Visa signatur

i7 3930K - Noctua NH-D14 - MSI 1080 - Asus Sabertooth x79 - Corsair Vengeance DDR3 LP 4x4GB - Crucial MX100 256GB - AOC q2770Pqu 1440p - Corsair RM650x - Fractal Design R5 - Logitech G403 - Filco Majestouch-2 - Denon AVR-2113 - Dali Zensor 1

Permalänk
Medlem

Undvik denna säljare

Permalänk

Kan komma och plocka upp seagate hårddisken
Edit: Till er som blivit scammade (kollade i referenstråden), kanske en läxa tills nästa gång att swisha halva först och halva när du fått varan? Men men, ingen ursäkt för det ni blev utsatta för.

Visa signatur

Ryzen 5600X @4.65GHz, Noctua NH-U14S, 16GB Corsair LPX DDR4 2666MHz, MSI MAG B550 TOMAHAWK, MSI 1080 Gaming X 8GB