Guild wars 2 path of fire, finns inte att köpa någonstans?

Permalänk

Guild wars 2 path of fire, finns inte att köpa någonstans?

Hej. Jag blev sugen att köpa den nya expansionen av GW2, dock ser jag inte att det finns någonstans att köpa av de olika svenska sidor som (spelbutiken, webhallen och många andra). Någon som vet om detta? det verkar bara gå att köpa spelet direkt via spelplatformen eller deras hemsida.

Permalänk
Medlem

@DoktorMajk: Tror att du måste köpa den på hemsidan, precis gjort det, fick 2 80s , en 80 per expansion
Tror inte att de lär säljas i fodral etc.

Permalänk
Skrivet av Surxx:

@DoktorMajk: Tror att du måste köpa den på hemsidan, precis gjort det, fick 2 80s , en 80 per expansion
Tror inte att de lär säljas i fodral etc.

Fan så synd, både GW2 och Heart of thorns hade riktigt fräna fodral. Även om det bara hade funnits digital download så borde de ju säljas på andra sidor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DoktorMajk:

Fan så synd, både GW2 och Heart of thorns hade riktigt fräna fodral. Även om det bara hade funnits digital download så borde de ju säljas på andra sidor.

Har för mig att de nämnde att andra återförsäljare kommer att börja sälja expansionen någon gång under de kommande veckorna

EDIT:
Taget från deras Path of Fire FAQ
Q: Will Path of Fire only be available digitally, or will there be a boxed edition as well?
A: Path of Fire is available primarily as a digital download. Please visit our official site for a full list of the available editions and exclusive bonus items, or click here to find other official retailers.

Primarily as a digital download verkar ju inte helt utesluta en boxed edition iaf.

Visa signatur

Tidigare använt ilsken som användarnamn.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av DoktorMajk:

Fan så synd, både GW2 och Heart of thorns hade riktigt fräna fodral. Även om det bara hade funnits digital download så borde de ju säljas på andra sidor.

Just nu säljs det endast digitalt enligt deras FAQ. Kanske ändras efter release.

Permalänk
Medlem

@DoktorMajk: Jo men det är så jag tror, hittar inget heller så tror det blir så, de släpps ju snart.
nästan allt är digitalt tyvärr för oss som gillar att samla boxar etc