Permalänk
Medlem

Func KB-460 cherry mx red

Säljer mitt Func KB-460 cherry mx red inköpt 2015-10, kvitto finns. Tangentbordet säljs numera under namnet Fnatic Rush då det blev uppköpt, vad jag vet är det inga skillnader mellan tangentborden. Kvitto finns och det säljs pga köp av ett mindre tangentbord. Det fungerar fint och är i gott skick men har använts.

Finns att prova/hämta på Kungsholmen i Stockholm annars betalar mottagaren frakt. Det du ser på bilden är det som säljs.

Budgivning startar på 200kr.

/ Daniel

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

250kr och hämtar

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av svaj:

Tangentbordet säljs numera under namnet Fnatic Rush då det blev uppköpt, vad jag vet är det inga skillnader mellan tangentborden.

Jag har både ett Func KB-460 och ett Fnatic Rush.
Func känns definitivt mindre gamernördigt än Fnatic, vilket är bra i min bok.
I praktiken är det typ annan färg på kabelstrumpan, inte mycket mer.

Riktigt bra båda varianterna i min mening, hade lagt startbud om du inte redan haft.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Jag har både ett Func KB-460 och ett Fnatic Rush.
Func känns definitivt mindre gamernördigt än Fnatic, vilket är bra i min bok.
I praktiken är det typ annan färg på kabelstrumpan, inte mycket mer.

Riktigt bra båda varianterna i min mening, hade lagt startbud om du inte redan haft.

Håller med, väldigt prisvärt tangentbord om man vill ha det som instegsmodell för ex gaming med mekaniska brytare med mindre "nörd" faktor på. Kostade ju en slant mindre också innan fnatic skulle in och glänsa.

Permalänk
Medlem

300 inkl frakt.

Visa signatur

5700X3D, 7900XT @ 1440p

Permalänk
Medlem

300kr och hämtar!

Permalänk
Medlem

Låter budgivning ligga tills torsdag kväll sedan kontaktas vinnaren. Kommer att prioritera upphämtning på plats.

Permalänk
Medlem

Stänger ned kalaset.