Konstant bannad från Facebook. Hjälp

Permalänk
Medlem

Konstant bannad från Facebook. Hjälp

Tjena Sweclockers.

Jag börjar nu att bli smått tokig och nervös.
Det hela började tidigare idag. Mina polare taggade mig i en status som var lite mindre pinsam för mig kan jag säga. Då massvis av vänner började att gilla deras kommentarer svarade jag dem på ett sätt som kanske verkar brutalt men i själva verket inte är det då dem som gillade känner mig. Och vet att det är ju inte så fallet är. Jag la undan mobilen och tänkte inte mer på det. När jag senare kom hem så vart jag utloggad. Och när jag försöker att logga in får jag meddelandet att mitt konto var nerstängt. Inget annat.. Jag skrev till facebook och förklarade exakt samma som jag gör här. I och med jag har lite och göra i helgen så behövde jag ett nytt konto snabbt för att få kontakt med mina vänner och andra bekant. (ska åka iväg och köpa en husvagn ikväll så behövde prata med säljaren.) Sagt och gjort la jag till gamla vänner och bekanta och nu efter ett litet tag vart jag utloggad igen. Försöker logga in. Och det nya kontot är nedstängt.

Är det någon som konstant anmäler mig eller har facebook satt någon form av ip ban? hur kan jag få tag på dem egentligen.
Någon som råkat ut för detta förr?

Snälla hjälp. Driver affärer och partnerskap(föreningar ) här så detta är otroligt viktigt för mig.

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

Läste någonstans att skicka för många vänförfrågningar kan orsaka detta. Fick ungefär 200vänner på kort tid men inget varningsmeddelande som sa till mig att tagga ner

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

Jag tycker det låter skönt att slippa FB

Permalänk
Medlem

''Your account was disabled because we determined that you are ineligible to use Facebook. For more information about our policies, please review the Facebook Terms. If you think your account was disabled by mistake, please contact us.''

Har kontaktat dem men inte riktigt fått ett vettigt svar..
Trevlig helg alla

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem
Skrivet av Khers:

Jag tycker det låter skönt att slippa FB

Absolut kan det vara skönt. Men det är ju mina grupper och chatter som är dem viktiga. Skiter fullständigt i flödet

Visa signatur

Born to raise hell