Tips på legospel

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2003

Tips på legospel

Hej, jag skaffade Avengers legospel till vår fyraåring, men det var lite för våldsamt känner vi, han gillar elementet med att låsa upp olika gubbar. Tips på något mindre våldsamt legospel där man låser upp gubbar?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2017

Låsa upp gubbar vet jag inte, men kommer ihåg att jag gillade Lego Racers och Lego Rock Raiders när jag var liten Rock Raiders är antagligen för komplicerat för en 4 åring though

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2014
Skrivet av CyberVillain:

Hej, jag skaffade Avengers legospel till vår fyraåring, men det var lite för våldsamt känner vi, han gillar elementet med att låsa upp olika gubbar. Tips på något mindre våldsamt legospel där man låser upp gubbar?

Jag och min äldsta grabb (5år) brukar spela Lego city undercover, och har även kört Lego star wars tidigare. Både dessa är kul, och inte alls våldsamma. Visserligen skjuter man väl lite i Lego star wars, men det känns ändå rätt harmlöst

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2003

Problemet med avengers är mest Hulken som totalbankar folk lite väl brutalt

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2017

Lego Indiana Jones 1 och 2 gillade jag alltid bäst av alla Legospelen.

Dock så håller inte folk online med mig, men de har fel och jag har rätt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Maj 2009
Skrivet av MarcusHuddinge:

Låsa upp gubbar vet jag inte, men kommer ihåg att jag gillade Lego Racers och Lego Rock Raiders när jag var liten Rock Raiders är antagligen för komplicerat för en 4 åring though

Testade Lego racers igen för ett halvår sedan. Sämre kontroller får man leta efter. Helt jävla omöjligt.

ONT: jag älskade lego harry potter och lego indiana jones 1, är inte allt för mycket våldsamt i dom spelen, även om allt går ut på att döda dummisar

Min dator: Silent Base 600 | 1700X @ 3.9Ghz | MSI Gaming X 1080TI | RM750X | 512Gb M2 | 16Gb 3200mhz Ram | S34E790C @ 3440x1440
Tjejens dator: Define r4 | i5 3570k @ 4.2ghz | GTX Titan | 750w Supernova | 240gb SSD | 32gb ram
Citera/Tagga för svar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2003

tack för tipsen

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2009

Mina barn har spelat Lego Star Wars (det baserat på de sex första filmerna) sedan de var tre - fyra år. Prova det vet ja.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ängelholm
Registrerad
Aug 2014

Min spelar Lego Worlds på PS4an där hemma, de är dock 6 och 9, kanske för komplicerat. (4.5 åringen där hemma reder det väl sådär...)

Intel i7 7700K @4,8Ghz, Asus Strix Z270H, Corsair H115i, HyperX Savage 2x8gb @3000mhz, Colorful GTX 1070ti U-TOP 8gb, Samsung 960 EVO 500gb M2, Samsung 850 PRO 256gb, Corsair RM750x, Coolermaster HAF XP EVO med 1x ML120 Pro och 2x ML140 Pro, AOC 144hz G-sync G2460PG
-----------------------------------------------
Intel i5 6600k, MSI Z270-Pro, Coolermaster GTS V8, Crucial 2133mhz DDR4 8gb, XFX RX 580 8gb, Samsung 850 PRO 256gb, Corsair CX750W, Corsair Air 540, Dell IPS 60hz 27"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Jul 2011
Skrivet av MrDoggo:

Lego Indiana Jones 1 och 2 gillade jag alltid bäst av alla Legospelen.

Dock så håller inte folk online med mig, men de har fel och jag har rätt

Du har rätt! Maken till beroendeframkallande spel....

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ditt rum
Registrerad
Jan 2016

Indiana Jones, Star Wars och Harry Potter är sjukt roliga, hade alla när jag var liten och spelade även igenom alla de för bara några månader sedan

Jag är bäst ingen protest.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2003

Hur gamla är ni egentligen?