Tips på legospel

Permalänk
Avstängd

Tips på legospel

Hej, jag skaffade Avengers legospel till vår fyraåring, men det var lite för våldsamt känner vi, han gillar elementet med att låsa upp olika gubbar. Tips på något mindre våldsamt legospel där man låser upp gubbar?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Låsa upp gubbar vet jag inte, men kommer ihåg att jag gillade Lego Racers och Lego Rock Raiders när jag var liten Rock Raiders är antagligen för komplicerat för en 4 åring though

Permalänk
Medlem
Skrivet av CyberVillain:

Hej, jag skaffade Avengers legospel till vår fyraåring, men det var lite för våldsamt känner vi, han gillar elementet med att låsa upp olika gubbar. Tips på något mindre våldsamt legospel där man låser upp gubbar?

Jag och min äldsta grabb (5år) brukar spela Lego city undercover, och har även kört Lego star wars tidigare. Både dessa är kul, och inte alls våldsamma. Visserligen skjuter man väl lite i Lego star wars, men det känns ändå rätt harmlöst

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Problemet med avengers är mest Hulken som totalbankar folk lite väl brutalt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Lego Indiana Jones 1 och 2 gillade jag alltid bäst av alla Legospelen.

Dock så håller inte folk online med mig, men de har fel och jag har rätt

Permalänk
Medlem
Skrivet av MarcusHuddinge:

Låsa upp gubbar vet jag inte, men kommer ihåg att jag gillade Lego Racers och Lego Rock Raiders när jag var liten Rock Raiders är antagligen för komplicerat för en 4 åring though

Testade Lego racers igen för ett halvår sedan. Sämre kontroller får man leta efter. Helt jävla omöjligt.

ONT: jag älskade lego harry potter och lego indiana jones 1, är inte allt för mycket våldsamt i dom spelen, även om allt går ut på att döda dummisar

Visa signatur

Min dator: Silent Base 600 | 1700X @ 3.9Ghz | MSI Gaming X 1080TI | RM750X | 512Gb M2 | 16Gb 3200mhz Ram | S34E790C @ 3440x1440
Tjejens dator: Define r4 | i5 3570k @ 4.2ghz | GTX Titan | 750w Supernova | 240gb SSD | 32gb ram
Citera/Tagga för svar!

Permalänk
Avstängd

tack för tipsen

Visa signatur
Permalänk

Mina barn har spelat Lego Star Wars (det baserat på de sex första filmerna) sedan de var tre - fyra år. Prova det vet ja.

Permalänk
Medlem

Min spelar Lego Worlds på PS4an där hemma, de är dock 6 och 9, kanske för komplicerat. (4.5 åringen där hemma reder det väl sådär...)

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow

Permalänk
Skrivet av MrDoggo:

Lego Indiana Jones 1 och 2 gillade jag alltid bäst av alla Legospelen.

Dock så håller inte folk online med mig, men de har fel och jag har rätt

Du har rätt! Maken till beroendeframkallande spel....

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Indiana Jones, Star Wars och Harry Potter är sjukt roliga, hade alla när jag var liten och spelade även igenom alla de för bara några månader sedan

Permalänk
Avstängd

Hur gamla är ni egentligen?

Visa signatur