Youtube ser annorlunda ut i Chrome.

Permalänk

Youtube ser annorlunda ut i Chrome.

Jag har börjat använda Chrome mer och mer numera. Jag gick in på Youtube häromdan för att se ett klipp och ser då att allt runt om kring själva bildrutan är vitt. Jag saknar tex kommentarer, användarnamn på den som gjort klippet samt förslag på liknande filmer till höger.
Så här ser det ut både på jobbdatorn samt datorn hemma: https://imgur.com/Khf2yAL.

Permalänk
Livsnjutare 😎

Känns som någon form utav plugin/tillägg som blockerar saker den inte borde.

Bara en gissning, är du inloggad i Chrome så att saker och ting synkas till olika enheter så får du samma upplevelser / inställningar oavsett vart du är.

Tex. Har jag Adblock på i datorn hemma med chrome, så får jag det även på jobbdatorn, och en extra laptop - om de också använder chrome och jag är inloggad i själva chrome.

Se över dina tillägg /addons och inaktivera dem one-by-one och uppdatera sidan under tiden - borde släppa på allt när du hittat tillägget som "blockerar" den saknade datan på sidan.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Skrivet av andreas_dock:

Känns som någon form utav plugin/tillägg som blockerar saker den inte borde.

Bara en gissning, är du inloggad i Chrome så att saker och ting synkas till olika enheter så får du samma upplevelser / inställningar oavsett vart du är.

Tex. Har jag Adblock på i datorn hemma med chrome, så får jag det även på jobbdatorn, och en extra laptop - om de också använder chrome och jag är inloggad i själva chrome.

Se över dina tillägg /addons och inaktivera dem one-by-one och uppdatera sidan under tiden - borde släppa på allt när du hittat tillägget som "blockerar" den saknade datan på sidan.

Det spelar ingen roll om du är inloggad eller ej på Youtube. Det var på samma sätt för ett par månader sedan innan jag skaffade ett konto på Youtube. Jag skall i alla fall kolla om det kan vara någon plugin som blockerar övrigt.

Permalänk

Det fanns ingen pluggin som påverakade. Däremot starta jag chromes aktivitetshanterare, jag stoppade där processen "GPU Bearbetning". Då fungerar Youtube som vanligt. Dock startas GPU Bearbetning igen direkt, får se om Youtube slutar att fungera normalt när jag startar chrome nästa gång....