Tappade statistiken, patiens W10, vet inte vart jag ska lägga tråden.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2015

Tappade statistiken, patiens W10, vet inte vart jag ska lägga tråden.

Byter dator nästa vecka, har lagt patiens rätt flitigt på min gamla dator, har inte tänkt så långt framåt som hur jag ska göra med statistiken. Det är Microsoft Solitaire Collection, jag har hela tiden spelat som gäst av anledningar som blir för segdragna att ta här, men dom är goda. Tänkte att statistiken skulle följa med om jag startade ett Xbox-konto, att dom skulle registreras i molnet och att jag skulle kunna komma åt dom där sen. (jag är inte bra på datorer) Det enda som hände var att statistiken för ca 7500 spel gick upp i rök. Dom försvann från "gästkontot" och jag kan inte hitta dom i molnet. Jag är inte så lite irriterad just nu, världen går inte under men det är irriterande. Samma sak hände en gång tidigare när jag blev tvungen att göra en nyinstallation av W10, då var det bara 2500 spel. Jag vill inte ha moln, jag vill ha solsken och mina poäng tillbaka. Är det möjligt?

Hur jag ska få med mig alla 3333 låtar som finns lagrade i datorn, kopplade till mitt Spotify blir en till mardröm. Till abonnemanget finns det bara rum för fyra enheter och min gamla dator är den fjärde.

Bill Gates är den onde själv!!!