Söker svenska spelare att spela The Division med!

Permalänk
Medlem

Kan man inte adda alla som en grupp? Lite lättare att hålla koll på tänkte jag...

Permalänk
Testpilot

Om det fortfarande finns intresse så söker jag och en kompis flera spelare att lira med just nu, precis kommit till World Tier 5 efter att ha kommit tillbaka till spelet nyligen

Citera mig så återkommer jag med ID

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk

Patch 1.8

Hur är den nya patchen då? Är sugen på att ge de ett andra försök.

Permalänk
Medlem

1.8 tycker jag har lyft spelet MYCKET!
Ge det en ny chans, jag tror du kommer tycka det är helt ok..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yatagarasu:

Om det fortfarande finns intresse så söker jag och en kompis flera spelare att lira med just nu, precis kommit till World Tier 5 efter att ha kommit tillbaka till spelet nyligen

Citera mig så återkommer jag med ID

Finns flera som spelar regelbundet så fram med ID nu

Permalänk
Testpilot
Skrivet av pablyt:

Finns flera som spelar regelbundet så fram med ID nu

Jag heter "SoulSerenade" och polaren min heter "shamanmike" på Uplay, så bara att adda på!

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Medlem

Om man aldrig spelat detta, är det hyfsat lätt att komma in i? Behöver något att grotta ner mig i på kvällarna...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i5 4670K 3.4 GHz - ASRock Z87M Pro4 mATX - A-Data 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz - MSI RadeonR) 270X Gaming OC - Samsung SSD EVO 840 120GB - be quiet! Pure Power L8 530W 80+ Bronze - SilverStone Precision PS07B

Permalänk
Medlem

En karta som polarna tipsade mig om sist jag hoppade in. Hade för övrigt kul men spellusten är överlag låg för närvarande (gällande alla spel).

The Division Map

Visa signatur

Burk:Ryzen 2700X~Asus Prime X470-Pro~G.Skill Flare X 16GB 3200 | Dark Rock Pro 4 | Asus GTX 970 | 3SSD+1HDD | Fractal Design R6 | AW3418DW | Logitech G810~Logitech G502 | argon C1~Argon DA1
Unraid:Xeon E3-1275~Supermicro X11SSH-LN4F~32GB Crucial DDR4 ECC | JBOD 12TB

Permalänk
Testpilot
Skrivet av Betvå:

Om man aldrig spelat detta, är det hyfsat lätt att komma in i? Behöver något att grotta ner mig i på kvällarna...

Tycker spelet är väldigt lätt att komma in i faktiskt, inte spelat sedan launch mer eller mindre, men både jag och min kompis tog max level och World Tier 5 (270+ item level) på en vecka med nya karaktärer.

Då har vi aldrig spelat på max level innan ska noteras

Så länge man läser vad som faktiskt står på beskrivningarna och använder sig utav 'cover systemet' så är spelet relativt enkelt, det svåra är egentligen PvP'n som kommer senare (av naturliga skäl).

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Medlem

Hej

Köpte precis spelet, var nedsatt till 90kr

Ska bli kul att prova på något nytt.

Nu måste jag vänta 30 min på att ladda ned det också, tydligen ganska så mycket att ladda ned.

Är både solo och multiplayer delen bra?

Permalänk
Medlem

Ja det tycker jag. Hoppa över PTS det är bara en testserver.
Gå med i sweclockers gruppen så kan vi hjälpa dig att komma snabbare upp i levels.
Jag har ytterligare en karaktärsom ligger endast på level 10 så vi kan säkert hjälpa varandra.
Lycka til!