Fri returfrakt och 30 dagars ångerrätt?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ystad
Registrerad
Jan 2012

Fri returfrakt och 30 dagars ångerrätt?

Vet inte hur länge sedan ni började med detta, men vill bara säga att jag tycker det är väldigt kul att ni har förlängt ångerrättstiden till 30 dagar och nu själva står returfrakten!

Nu kanske man vågar köpa skärmar av er i framtiden.
Jag har alltid varit lite försiktig med att beställa skärmar från återförsäljare som inte står för returfrakten, men nu kan man på allvar börja spana in AOC AGON AG271QG eller Acer Predator XB271HU.

Bra Inet, fortsätt med att bli bättre!

CPU: i7-8700k @ 4,8 GHz + Noctua NH-U14S || GPU: Asus RTX 2080 Dual OC.
MoBo: Asus Rog Strix Z370-F Gaming || RAM 16 GB G.Skill Trident Z RGB 3200 MHz.
PSU: NZXT Hale90 1000W 80+ Gold || Chassi: Corsair Crystal 460X + 4st Corsair LL120.
Lagring: Seagate Barracuda 7200rpm (2TB), Samsung 830(128 GB), Samsung 860 EVO(500GB) Crucial MX300(525 GB).
Skärmar: Acer Predator XB271HU + Samsung C27F396 || OS: Win 10 Pro N.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Feb 2010
Skrivet av MinscS2:

Vet inte hur länge sedan ni började med detta, men vill bara säga att jag tycker det är väldigt kul att ni har förlängt ångerrättstiden till 30 dagar och nu själva står returfrakten!

Nu kanske man vågar köpa skärmar av er i framtiden.
Jag har alltid varit lite försiktig med att beställa skärmar från återförsäljare som inte står för returfrakten, men nu kan man på allvar börja spana in AOC AGON AG271QG eller Acer Predator XB271HU.

Bra Inet, fortsätt med att bli bättre!

Instämmer till fullo, detta ger en större frihetskänsla.
Speciellt för oss som kan vara lite krångligare eller mer "petiga" med det vi beställer, skönt att ha 30 dagar på sig och slippa den sura kostnaden.

Trädvy Permalänk
Inet
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2007

@MinscS2:

Hej,

Det började vi med igår, härligt att höra att det uppskattas!

Vi har också samma villkor i butiken som på Inet.se nu.

Har ni några funderingar är det bara att fråga på.

Mvh

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Twitter