Fri returfrakt och 30 dagars ångerrätt?

Permalänk
Medlem

Fri returfrakt och 30 dagars ångerrätt?

Vet inte hur länge sedan ni började med detta, men vill bara säga att jag tycker det är väldigt kul att ni har förlängt ångerrättstiden till 30 dagar och nu själva står returfrakten!

Nu kanske man vågar köpa skärmar av er i framtiden.
Jag har alltid varit lite försiktig med att beställa skärmar från återförsäljare som inte står för returfrakten, men nu kan man på allvar börja spana in AOC AGON AG271QG eller Acer Predator XB271HU.

Bra Inet, fortsätt med att bli bättre!

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MinscS2:

Vet inte hur länge sedan ni började med detta, men vill bara säga att jag tycker det är väldigt kul att ni har förlängt ångerrättstiden till 30 dagar och nu själva står returfrakten!

Nu kanske man vågar köpa skärmar av er i framtiden.
Jag har alltid varit lite försiktig med att beställa skärmar från återförsäljare som inte står för returfrakten, men nu kan man på allvar börja spana in AOC AGON AG271QG eller Acer Predator XB271HU.

Bra Inet, fortsätt med att bli bättre!

Instämmer till fullo, detta ger en större frihetskänsla.
Speciellt för oss som kan vara lite krångligare eller mer "petiga" med det vi beställer, skönt att ha 30 dagar på sig och slippa den sura kostnaden.

Permalänk
Inet

@MinscS2:

Hej,

Det började vi med igår, härligt att höra att det uppskattas!

Vi har också samma villkor i butiken som på Inet.se nu.

Har ni några funderingar är det bara att fråga på.

Mvh

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram