Corsair RMA Adress??

Permalänk
Medlem

Corsair RMA Adress??

Hej, förstår mig inte riktigt på Corsairs RMA support instruktioner. Ska skicka in min defekt K70 tangentbord men ingenstans på min Support ticket står det till vilken adress man skall skicka in tangentbordet? På Shipping label står det endast min (retur) adress. Någon som gått genom denna process tidigare?

Ticket/RMA #629252

Permalänk
Medlem
Skrivet av Amin K:

Hej, förstår mig inte riktigt på Corsairs RMA support instruktioner. Ska skicka in min defekt K70 tangentbord men ingenstans på min Support ticket står det till vilken adress man skall skicka in tangentbordet? På Shipping label står det endast min (retur) adress. Någon som gått genom denna process tidigare?

Ticket/RMA #629252

RMA instruktionerna ska innehålla returadress då Corsair har flera olika anläggningar för RMA. Om du inte fått någon returadress i bekräftelsemailet får du maila och be om en.

Visa signatur

Ryzen 7 1700 || EVGA GTX 1080 Ti FTW3 || ASUS Crosshair VI Hero || 4x8GB G.Skill TridentZ @3200MHz CL14 || EKWB Hardline Loop || EVGA Supernova G3 650W || Samsung 980 1TB - Samsung 850 EVO 500GB
Phanteks Evolv X Tempered Glass
|| Acer Predator X34A

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arcec:

RMA instruktionerna ska innehålla returadress då Corsair har flera olika anläggningar för RMA. Om du inte fått någon returadress i bekräftelsemailet får du maila och be om en.

Konstigt att de inte skriver ner adressen direkt i instruktionerna trots att man fyller in vart man bor... har mejlat in om att få en adress.
Tack!

Permalänk
Medlem

Jag fick ett K70 LUX med en spacebar från ett vanligt K70, gjorde en RMA via deras ärendehanteringssystem och en månad senare fick jag svar om att de skulle skicka en ny via post, behövde skönt nog inte returnera min "malplacerade" spacebar-tangent. Är väl iofs lite annorlunda med ett helt tangentbord som behöver felanmälas, undersökas osv.

Permalänk
Inaktivt företagskonto

Du borde ha fått instruktioner på antingen din ticket eller din e-mail du har kopplat till våran support-sida. Har du inte fått det så rekommenderar jag dig att skriva i din ticket och be om att få det.

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Corsair Johan:

Du borde ha fått instruktioner på antingen din ticket eller din e-mail du har kopplat till våran support-sida. Har du inte fått det så rekommenderar jag dig att skriva i din ticket och be om att få det.

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Nej, fick ingen adress om vart jag skall skicka in tangentbordet. Har skrivit och begärt om en adress.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Problemet löst.

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Amin K:

Problemet löst.

Härligt att höra!