Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2017

Spara inöpslista

Hej! Går det att spara inköpslistor på Inet? Alltså inte bara göra en länk.

Trädvy Permalänk
Moderator
Registrerad
Maj 2015

Det är ju så du sparar listan, vad menar du med att spara?

Skickades från m.sweclockers.com

ASUS Z97-A | Intel Core i7-4790K | Noctua NH-U14S | ASUS GeForce GTX 1070 Dual OC
2x8GB Corsair Vengeance Pro | Samsung 850 EVO 500GB | Cooler Master V750S
Cooler Master CM 690 III | Saitek Eclipse III | ASUS Strix Claw | Samsung S24D590L

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2013

@digistive:

Har du ärligt talat ens tittat på hemsidan? När du loggar in står det kundvagnar under "min sida" där sparas de kundvagnarna du har sparat och du kan även få länk till dem.

Chassi: Corsair 900D Mobo: MSI Z77A-S03
Cpu Intel 3770K 4.4 ghz Kylare EVO Supremacy Gpu XFX 290 ekwb 2.0Ram Ballistix 24 GB
SSD Samsung evo 840 120gb HDD Samsung 1Tb, PSU: EVGA SuperNova 850 G2

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2017
Skrivet av NatureBoyyy:

@digistive:

Har du ärligt talat ens tittat på hemsidan? När du loggar in står det kundvagnar under "min sida" där sparas de kundvagnarna du har sparat och du kan även få länk till dem.

Yes, har kollat på hemsidan. Men hittade ingen "spara inköpslista" funktion i kundvagnen, utan endast "töm" "skapa länk" "skriv ut". Visste inte att när man skapade länk så sparades automatiskt ens kundvagn, men det var också frågeställningen hur man gick till väga för att inte bara kunna dela utan också att spara och var funktionen fanns. Ber om ursäkt om jag var otydlig!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2017

Är för van vid komplett.se antagligen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2008
Skrivet av digistive:

Yes, har kollat på hemsidan. Men hittade ingen "spara inköpslista" funktion i kundvagnen, utan endast "töm" "skapa länk" "skriv ut". Visste inte att när man skapade länk så sparades automatiskt ens kundvagn, men det var också frågeställningen hur man gick till väga för att inte bara kunna dela utan också att spara och var funktionen fanns. Ber om ursäkt om jag var otydlig!

Svårt att se varför personen du svarade på behövde en så aggressiv framtoning, det är inte helt uppenbart första gången hur man sparar/vart de sparas. Men nu vet du i vart fall!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2013

Ber om ursäkt om min framtoning verkade hård! Under "min sida" med kundvagarna klickar du på antingen det du döpt dem till så får du upp komponenterna, eller alternativt klickar på "visa länk" ja för att kunna skicka länken till någon, det första är det du var ute efter va?

Chassi: Corsair 900D Mobo: MSI Z77A-S03
Cpu Intel 3770K 4.4 ghz Kylare EVO Supremacy Gpu XFX 290 ekwb 2.0Ram Ballistix 24 GB
SSD Samsung evo 840 120gb HDD Samsung 1Tb, PSU: EVGA SuperNova 850 G2