[PC] Destiny 2 – Diskussionstråd

Permalänk
Medlem
Skrivet av GuuFi:

Bungies officiella Twitterkonto samt DeeJ som ska sköta PR har sagt nada om det här, fast de vågar väl inte pga skitstormen som följer.

Roligast är ju när de blir bannade av att endast ha Nvidias program igång då det är en Nvidia sponsrad titel.

Är skeptisk till att det är overlay program folk blir bannade av, jag prövade köra med Afterburner, OBS, discord och nå annat skit jag hittade som hette Wolf nånting. Körde 4 timmar och hände inte ett skit, vaknade idag och kunde fortsätta spela som vanligt. En sak jag reagerat på dock är att de flesta har använt en promotion-nyckel från Nvidia.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem

Spelet säger att jag har Strict NAT. oklart vad jag ska göra med den informationen..

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Har lite drygt 4000 timmar loggade i Destiny 1+2:

Typ World Of Warcraft, Diablo 3, Borderlands 2 och Halo 3 låg med varandra allihopa och fick ett barn:
Det barnet heter Destiny
Gillar du t.ex. Borderlands, (moderna) WOW, Diablo 3, The Division, Halo etc. så kommer du nog gilla detta.

Looter-shooter MMORPG kort och gott.
PVP som i Halo å ena sidan och raider "som WOW" å andra sidan. (Med citationstecken då raiderna i Destiny förstås är väldigt simpla, men sjukt kul ändå, jämfört med WOW.)
En fin sak med spelet har också varit att communityn i stort varit helt fantastisk. Extremt hjälpsamma och väldigt mycket collaborative efforts, många bra content creators etc.

I tvåan har man helt klart låtit "Halo-delen" ta överhand och looter/RPG-delarna är väldigt nertonade jämfört med första spelet. Begränsad grind, begränsad RNG, väldigt begränsade möjligheter att specca sin gubbe, inte så mycket utmanande innehåll, ganska få collectibles/hemligheter etc.
Detta har också gjort att många av "hardcore-spelarna" som nötte Destiny 1 flera timmar varje dag har lackat ut på 2:an då spelet mer eller mindre är helt slut efter tre veckors spelande, så just nu är stämningen i communityn på den lägsta nivån någonsin. Soooo much salt.

Some en sidenote tror jag inte PC-spelarna kommer ha riktigt samma problem med att hitta på saker att göra. Bungie har ett väldigt späckat schema med aktiviteter de närmsta veckorna och lagom till att man betat av allt det så kommer första expansionen till spelet.
Så jag misstänker att PC-crowden inte riktigt kommer genomlida samma "kris" som konsolspelarna gör just nu.

Spelet blir absolut roligast om du har ett större gäng folk att lira med. Aktiviteterna i spelet är designade för 3, 4 respektive 6 personer.
Spelet är verkligen byggt från grunden för att man ska va ett gäng som lirar tillsammans. Det går såklart att hitta randoms genom matchmaking eller LFG-siter etc. Men det gör sig som absolut bäst med vänner.

För övrigt:
Spelet känns ruggigt väloptimerat hitills tycker jag.
Jag kör allt på max i 1080p på mitt 980 och ligger konsekvent mellan 90 och 120 fps (cappat till 120). Har inte en tillstymmelse till stuttering eller så. Testade även att köra 4K på TVn med lite nerdragna inställningar och resolution scale på 80% - klarade sig ganska bra det också men droppade lite för ofta under 60 fps för att det skulle vara helt bekvämt.

Dock har jag väldigt mycket aliasing trots att jag kör FSAA-inställningen på högsta läget. Vet att det var buggat i betan, kanske fortfarande är problem?

Guldstjärna i kanten för att du tog dig tid att besvara mitt inlägg med substans.

Jag tog mig friheten att i väntan på svar kolla recensioner, gameplay-klipp på YT etc och blev väl inte särskilt taggad av allt salt om man säger så. Fanns ju 40+ minuter långa inlägg av spelare som gjort ruskigt många timmar i Destiny som sågade tvåan längs med fotknölarna och sedan tände eld på kadavret efteråt.

Men jag är inte så kräsen. så jag kanske ger det en chans ändå. FPS i allmänhet är inte är min cup of tea och Halo-stuket i synnerhet känns inte särskilt upphetsande 2017. Trots det har jag lirat i princip alla Halo som finns (inkl Halo Wars, prequels och spinoffs).

Vad som irriterar mig mest av allt är att jag skaffade ett 1080Ti 1 vecka(!) innan de började skicka med koderna för Destiny 2. Så att betala fullpris nu känns lite som att bli rånad

Permalänk
Medlem

Samma här - börjar lagga mysigt mycket efter ett tags spelande, verkade funka fint i början med ett RX VEGA 64 men sen började jag tro att kortet throttlade.. kanske inte.

Permalänk
Medlem

Någon som vet om det är okej att använda VPN tillsammans med Destiny 2? eller blir man bannad?

Visa signatur

"there is a crack in everything that's how the light gets in"

Permalänk
Medlem

Lirat nu hela eftermiddag och kvällen. Måste säga jag är otroligt imponerad, känns välbalanserat så här långt och att kunna hoppa mllan online och köra campaign är underbart med. Gillar raiderna och allt som köra public. Dock vet jag inte hur man joinar en clan än ^^ Ni som lirar får gärna lägga till en.

Visa signatur

CPU: i7700k (Delided) @ 5Ghz | GPU: Gigabyte GTX 1080 TI Waterforce Xtreme Edition | Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance | Mobo: ASUS PRIME Z270-K | PSU: EVGA Supernova G2 850W | SSD: 2 * Samsung 850 EVO 500GB och HDD: 4TB | Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV | CPU-Kylning: DeepCool Captain 360 EX | Skärm: AOC 35" AGON AG352UCG G-Sync

Permalänk
Medlem

Bungie har nu gett svar angåenge bans! https://www.bungie.net/en/News/Article/46426

Ingen blev autobannad, alla blev manuellt checkade. Så det är alltså bara massa 12-åringar som gråter över att de blev upptäckta

Har blivit lvl 9 nu. Måste säga att kampanjen är väldigt bra. Däremot tycker jag att man lvlar lite för snabbt, men det kanske blir segare sen? När ungefär släpps första expansionen?

Det är sjukt bra optimerat också tycker jag. Jag kör low/medium 2560x1440 med 70-90 fps. Har R5 1600 och GTX 960.

Visa signatur

AMD R5 1600 3.2 GHz | Gigabyte AX370 Gaming K3 | Corsair Vengeance LP 2x8GB 3200MHz CL16 | Sapphire RX580 Nitro+ 8GB | Phanteks Eclipse P400S | 1x Samsung 970 EVO 500GB 1x WD 500GB | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

Har förstått att det är många som har problem med stutter, men är det någon som också får spelet att gå i slowmotion? Det händer bara när jag är i public events. Har filmat lite hur det ser ut. https://www.youtube.com/watch?v=btgDDt5lXDw

Permalänk
Medlem
Skrivet av oTiuZ:

Bungie har nu gett svar angåenge bans! https://www.bungie.net/en/News/Article/46426

Ingen blev autobannad, alla blev manuellt checkade. Så det är alltså bara massa 12-åringar som gråter över att de blev upptäckta

Har blivit lvl 9 nu. Måste säga att kampanjen är väldigt bra. Däremot tycker jag att man lvlar lite för snabbt, men det kanske blir segare sen? När ungefär släpps första expansionen?

Det är sjukt bra optimerat också tycker jag. Jag kör low/medium 2560x1440 med 70-90 fps. Har R5 1600 och GTX 960.

Är starkt skeptiskt till det. Det är ju folk som blivigt bannad några minuter efter spelsläpp. Har också en vän som jag spelat cs med några år, aldrig fuskat eller antydigt till det. Han blev bannad 19:30 typ

Permalänk
Medlem
Skrivet av auToeXeC:

Lirat nu hela eftermiddag och kvällen. Måste säga jag är otroligt imponerad, känns välbalanserat så här långt och att kunna hoppa mllan online och köra campaign är underbart med. Gillar raiderna och allt som köra public. Dock vet jag inte hur man joinar en clan än ^^ Ni som lirar får gärna lägga till en.

https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=2639532

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Inbillar jag mig bara eller flyter det bättre i fullscreen än window fullscreen?

Visa signatur

Grubblare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

Spelet säger att jag har Strict NAT. oklart vad jag ska göra med den informationen..

Portar som bör öppnas, vet ej vilka. Kan också vara för kraftig brandvägg

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

Sådär. Kraschat ytterligare 3 gånger samma ställe nu. Installerat om grafikdrivisarna. Allt är uppdaterat. Men det bara dör. Fuck this.

har samma problem, det verkar vara någon textur som orsakar kraschen, specifikt på vega kort, amd support är medvetna och letar efter problemet

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Jokis:

Vet det nu! Gjorde en lite större post på sida 5 typ. Gjorde så att jag spelade den biten på en kompis dator istället. Pinsamt att hans FX 6000 med ett R9 200 nånting löser spelet men inte min

Värt att nämna är att man inte heller kan åka tillbaka till det området och göra Adventures eller liknande sen. Kraschar så fort man är vid Black Nexus-skeppet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av drwlz:

Inbillar jag mig bara eller flyter det bättre i fullscreen än window fullscreen?

Vad jag hört då tar det ner av en dator att spela i Window mode. Varför kör du det om jag får fråga?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: i7700k (Delided) @ 5Ghz | GPU: Gigabyte GTX 1080 TI Waterforce Xtreme Edition | Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance | Mobo: ASUS PRIME Z270-K | PSU: EVGA Supernova G2 850W | SSD: 2 * Samsung 850 EVO 500GB och HDD: 4TB | Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV | CPU-Kylning: DeepCool Captain 360 EX | Skärm: AOC 35" AGON AG352UCG G-Sync

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av drwlz:

Inbillar jag mig bara eller flyter det bättre i fullscreen än window fullscreen?

Skrivet av auToeXeC:

Vad jag hört då tar det ner av en dator att spela i Window mode. Varför kör du det om jag får fråga?

Skickades från m.sweclockers.com

Fullscreen eller ibland Exclusive Fullscreen säger rent krasst till systemet att "det här ska ha all uppmärksamhet nu, allt annat är sekundärt". Sålänge saker ligger i fönster, även om fönstret täcker hela skärmen, måste systemet hålla koll på andra saker och kanske prioritera annorlunda. Fördel är att du kan köra en sekundär skärm med Discord, film eller vad det nu kan vara vid sidan av.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av auToeXeC:

Vad jag hört då tar det ner av en dator att spela i Window mode. Varför kör du det om jag får fråga?

Skickades från m.sweclockers.com

Går bara att streama med "window capture" i OBS (för att det skall fungera i fullscreen måste man använda display capture vilket jag inte föredrar) så jag har kört på det ibland.

Kommer dock att lira fullscreen framöver då det verkar flyta avsevärt bättre

Visa signatur

Grubblare

Permalänk
Medlem

Är det kul då? Man har ju sett alla arga reviews på YouTube sista dagarna, om att AI är helt korkad, att spelet är sjukt lätt, och att allt blir bara en tråkig grind väldigt snabbt. Hur har ni som spelat ett gäng timmar upplevt det? Jag har inte spelat 1an alls, tänkte eventuellt börja spela detta med min sambo. Vi har ganska många timmar i Dying Light, som vi tröttnat lite på nu och letar efter någonting liknande. Dying Light hade ju fördelen att ha rätt bra story och side-quests.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Miniwonka:

Har förstått att det är många som har problem med stutter, men är det någon som också får spelet att gå i slowmotion? Det händer bara när jag är i public events. Har filmat lite hur det ser ut. https://www.youtube.com/watch?v=btgDDt5lXDw

Har oxå fått det, körde allt på max, startade om fungerade ett tag sedan kom problemet igen.
(inga temp som är onormalt höga lr nåt sånt allt är uppdaterat, Ändra dpi skalning så den är i bockad oxå).
Dragit ned allt till medium samma sak.

Undrar om det är fler som får att allt laggar/stutter. ??

Visa signatur

Dator1:13900ks, H115i+NF-A14, Msi 790 P pro ,32Gb 6400mhz ,Asus 4080 16gb Tuf gaming, Asus 1000w atx3.0 , Acer 27" Predator XB273UNX, Fractal XL R2,Steelseries Pro Tkl +Logitech G Pro x Superlight, Sennheiser HD599 + iFi zen dac, Rode nt-usb, Stol Rh logic 400 xl elite Dator2:10900k, H110, Asus Z490 p, 32Gb 3800mhz, Evga 1080, HX850I, Asus PG278Q,16Gb, NZXT 530,CM G650M,Evga 1080, Epos H3+GSX300, Xtrfy K4+M4. Dator3 8700@4.6Ghz, H100I, Asus PG278Q,16Gb, NZXT 530,CM G650M, Asus VG278, logitech g933, Evga 1060 6gb.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

Spelet säger att jag har Strict NAT. oklart vad jag ska göra med den informationen..

Om du har problem att ansluta till vänner eller andra public behöver du öppna portar i din brandvägg. En snabbgoogling sa att det är 3074, 3097 som ska öppnas för UDP.

Skrivet av joeldanielsson:

Någon som vet om det är okej att använda VPN tillsammans med Destiny 2? eller blir man bannad?

Fungerar alldeles utmärkt, kört VPN i två dagar.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Nån som vet nån bra sida som förklarar background story till Destiny? Jag är en sucker för storys och vill gärna veta lite om upprinnelsen till Destiny 2.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MSI MPG X570S Edge Max Wifi, Ryzen 7 5800X3D, ASUS RTX 3080 TUF OC, 32GB Kingston Renegade, SoundBlaster Z, Corsair RM750x

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrottOchStraff:

Är det kul då? Man har ju sett alla arga reviews på YouTube sista dagarna, om att AI är helt korkad, att spelet är sjukt lätt, och att allt blir bara en tråkig grind väldigt snabbt. Hur har ni som spelat ett gäng timmar upplevt det? Jag har inte spelat 1an alls, tänkte eventuellt börja spela detta med min sambo. Vi har ganska många timmar i Dying Light, som vi tröttnat lite på nu och letar efter någonting liknande. Dying Light hade ju fördelen att ha rätt bra story och side-quests.

Är det kul då?

Hmm, jag vet inte riktigt vad jag ska svara på det. Jag har inte kört Destiny innan och jag har spelat 2:an kanske 10h så se inte mitt svar som någon recension. Jag har spelat både i Beta och nu i release och mina känslor är ganska ljumna såhär långt. Jag tycker spelet är tunt rent spelmekaniskt. Uppdragen såhär långt är ganska samma-likadant i mångt och mycket. "Gå till det här stället för att hämta/lämna den här prylen, på vägen dit kommer du till en stort rum, en miljard fiender spawnar, skjut alla i nyllet med dina tre bössor." Rinse-and repeat.

Jag måste dock ge beröm till de oerhört vackra miljöerna och den lysande musiken.

Ska ge det många mer timmar, men just nu känner jag inget jättesug att spela. Ska tilläggas att många inklusive mig själv har problem med att spelet tappar kraftigt i prestanda efter någon timme och man måste starta om. Löses säker snart men värt att veta.

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | GTX 1080 | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Relik 📜

Dags för experiment!

Ni med Nvidia som har problem med stutter efter en stund, testa att nedgradera drivrutinen till 387.92. https://www.geforce.co.uk/drivers/results/125582

Kontext: Vi i red som spelat ser en tydlig uppdelning. De med senaste drivrutinen (388.00) har problemen, de som ligger kvar på gamla har inte. Själv spelade jag första kvällen problemfritt, uppgraderade drivrutinen och fick problem nästa.

Kanske inte hjälper alla, men intressant att se om det ger vissa bättre resultat!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kilrah:

Nån som vet nån bra sida som förklarar background story till Destiny? Jag är en sucker för storys och vill gärna veta lite om upprinnelsen till Destiny 2.

Här har du en rejäl blaffa lore:
https://www.youtube.com/watch?v=_2avSq-82oI

Skrivet av emilakered:

Dags för experiment!

Ni med Nvidia som har problem med stutter efter en stund, testa att nedgradera drivrutinen till 387.92. https://www.geforce.co.uk/drivers/results/125582

Kontext: Vi i red som spelat ser en tydlig uppdelning. De med senaste drivrutinen (388.00) har problemen, de som ligger kvar på gamla har inte. Själv spelade jag första kvällen problemfritt, uppgraderade drivrutinen och fick problem nästa.

Kanske inte hjälper alla, men intressant att se om det ger vissa bättre resultat!

Jag körde med gamla drivrutinen och hade problemen. När jag såg att uppdaterade drivrutinerna släppts testade jag dem igår, samma problem. Så det spelade ingen roll i mitt fall.

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av oTiuZ:

Bungie har nu gett svar angåenge bans! https://www.bungie.net/en/News/Article/46426

Ingen blev autobannad, alla blev manuellt checkade. Så det är alltså bara massa 12-åringar som gråter över att de blev upptäckta

Har blivit lvl 9 nu. Måste säga att kampanjen är väldigt bra. Däremot tycker jag att man lvlar lite för snabbt, men det kanske blir segare sen? När ungefär släpps första expansionen?

Det är sjukt bra optimerat också tycker jag. Jag kör low/medium 2560x1440 med 70-90 fps. Har R5 1600 och GTX 960.

De har uppdaterat utan att ange några specifika siffror:

"Update: As part of our ban review process, we have identified a group of players who were banned in error. Those players have been unbanned. The bans were not related to the third-party applications listed above. We will continue to review the process we use to ensure a fun and fair game."

Så det är nog mer än massa 12 åringar som grinar...

Fast det visste väl de flesta med sunt förnuft att man inte bara blir bannad innan man ens kunnat starta spelet utan någon anledning.

Uppdateringarna från Bungies sida har varit ganska dåliga och man började med att skylla ifrån sig på twitter och sedan rättar man till allt i efterhand, perfekt exempel på hur man inte hanterar sina kunder...

Så här hanterade man buggar/kriser i Destiny 1 också, de flesta har väl glömt bort det.

Permalänk
Medlem

Jag har kört med senaste (388) sedan start och har inte haft några problem med stutter.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem
Skrivet av oTiuZ:

Bungie har nu gett svar angåenge bans! https://www.bungie.net/en/News/Article/46426

Ingen blev autobannad, alla blev manuellt checkade. Så det är alltså bara massa 12-åringar som gråter över att de blev upptäckta

Har blivit lvl 9 nu. Måste säga att kampanjen är väldigt bra. Däremot tycker jag att man lvlar lite för snabbt, men det kanske blir segare sen? När ungefär släpps första expansionen?

Det är sjukt bra optimerat också tycker jag. Jag kör low/medium 2560x1440 med 70-90 fps. Har R5 1600 och GTX 960.

Har hört att kampanjen är det sämsta som kommit i AAA-spels väg, kolla på "I hate everything" review på spelet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Dags för experiment!

Ni med Nvidia som har problem med stutter efter en stund, testa att nedgradera drivrutinen till 387.92. https://www.geforce.co.uk/drivers/results/125582

Kontext: Vi i red som spelat ser en tydlig uppdelning. De med senaste drivrutinen (388.00) har problemen, de som ligger kvar på gamla har inte. Själv spelade jag första kvällen problemfritt, uppgraderade drivrutinen och fick problem nästa.

Kanske inte hjälper alla, men intressant att se om det ger vissa bättre resultat!

Nice! Tack för tipset, ska testa ikväll.

Har extrema problem med stutter/lagg efter cirka 1-2h spelande och allt löser sig med en omstart av spelet(?)..
Varken CPU eller GPU throttlar när problemet sker och spelar ingen roll om jag spelar med allt på low eller high.

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem

Såg ett par stycken som verkade ha problem med krascher (samtliga hade 388.00 installerat).

Visa signatur

Grubblare

Permalänk
Medlem

@Daark:

Som tur är så visste man vad man skulle få efter att spelet kommit till PS4.

Det är dock genomruttet. Jag vill så gärna tycka om det för att det påminner om Halo på ytan, dock samtidigt som man säkert har förskönade tankar om Halo idag. Storyn är verkligen obefintlig. De enda karaktärerna med lite personlighet är robotar. Din egna karaktär är helt personlighetslös. Man skjuter samma grabbar om och om igen. Typ det. Får se hur länge det håller, något är ju ändå lite kul.