Asus Promo Everspace, fick aldrig någon kod?

Permalänk

Asus Promo Everspace, fick aldrig någon kod?

Så sitter nu här och försöker ta kontakt med support. Köpte ett moderkort från Inet och den kom med en Everspace kod, förutom att jag var tvungen att lämna ut all möjlig personinfo samt skriva in serienummer etc så fick man inte koden direkt, den skulle skickas till en senare på mail.
Och nu har promon gårr ut och jag sitter här utan någon kod och inget mail i inboxen.

Jag köpte också ett 1080 Ti för inte så länge sedan, och jag förstår inte hur det kan vara så lätt för Nvidia att göra den här typen av promos (Destiny II) men inte för andra företag. Vart ska jag vända mig? Har förstått att Asus lämnade promon över till ett tredje handsbolag, men det känns oerhört dumt att inte veta vart jag kan vända mig, de ända som kommer upp när jag går in på promo sidan är det här: https://www.asus.com/event/2017/rog/everspace/

"Thank you for choosing ASUS Gamiing products.
The promotion has already ended.
If you have any further request, please click here for help."

Och "Click here" tar en till vanliga supportsidan för FAQ

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X

Permalänk
Medlem

Jag har liknande strul med Warhammer tror jag det var, oftast är det bara kontakta ASUS support så bör de kunna lösa

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Skrivet av Ferrat:

Jag har liknande strul med Warhammer tror jag det var, oftast är det bara kontakta ASUS support så bör de kunna lösa

Vilken del av supporten? Och fick du Warhammer via moderkort eller Grafikkort? För enligt min uppfattning är det lättare när Nvidia kör promos.

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bloodstainer:

Vilken del av supporten? Och fick du Warhammer via moderkort eller Grafikkort? För enligt min uppfattning är det lättare när Nvidia kör promos.

Det var med GPU, bara vanliga USA supporten för ASUS så löste det de på typ en dag

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Skrivet av Ferrat:

Det var med GPU, bara vanliga USA supporten för ASUS så löste det de på typ en dag

Men det var då med Asus och inte Nvidia? För jag har tidigare haft mindre problem gällande grafikkort, Destiny II koden gick riktigt smidigt, desamma gäller Rocket League. Jag kan försöka nå ut till supporten igen.

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bloodstainer:

Men det var då med Asus och inte Nvidia? För jag har tidigare haft mindre problem gällande grafikkort, Destiny II koden gick riktigt smidigt, desamma gäller Rocket League. Jag kan försöka nå ut till supporten igen.

Jupp det var ASUS, de bara kollade att jag var ok sedan skicka de ut den direkt.

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Skrivet av Ferrat:

Jupp det var ASUS, de bara kollade att jag var ok sedan skicka de ut den direkt.

Jag ska försöka vända mig till supporten igen. Och hoppas på att jag får svar, återkommer senare

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bloodstainer:

Jag ska försöka vända mig till supporten igen. Och hoppas på att jag får svar, återkommer senare

Se till att det är USA supporten, de är oftast mycket mer hjälpsamma

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk

Hej @Bloodstainer

Tyvärr så utgick denna promotion 30:e Juni, 2017. Är det så att du anmälde dig i tid så är mitt råd att kontakta vår promotion support på info@asus-promotion så kommer de hjälpa dig snarast.

Med vänlig hälsning,
Troy, ASUS

Permalänk
Skrivet av ASUS_Troy:

Hej @Bloodstainer

Tyvärr så utgick denna promotion 30:e Juni, 2017. Är det så att du anmälde dig i tid så är mitt råd att kontakta vår promotion support på info@asus-promotion så kommer de hjälpa dig snarast.

Med vänlig hälsning,
Troy, ASUS

Har varit i kontakt med supporten, verkar som att det kommer lösa sig

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X