Permalänk
Medlem

Lenovo Yoga 920

Vad säger ni om nya Yoga 920?

Fått väldigt bra betyg:
https://www.windowscentral.com/lenovo-yoga-920
http://uk.pcmag.com/lenovo-yoga-920/91675/review/lenovo-yoga-...

Jag har varit inne på att köpa Dell XPS 13 eller Lenovo Carbon X1 i höst men nu känns Yoga 920 som den hetaste kandidaten.

Permalänk
Medlem

Youtube-recension:
https://www.youtube.com/watch?v=0c2_TpNfImU

Intressant att batteritiden hyllas så pass mycket. Verkar som den kan tävla med nya XPS 13 på den punkten.

Permalänk
Medlem

Jag tycker att den verkar bra. Lite dyr dock. En prisvärd version kostar 15 kkr. Motsvarande XPS 13 beställde jag för under 11 kkr (då var det iofs rabatt men ändå).

Gillar man touchskärmen och att skärmen går att vrida 360 grader så är ju det fördelar. Man får också med en penna vad jag förstår. En annan fördel är att man kan beställa den från Komplett och troligen få den på ett par dagar och inte behöver vänta ca två veckor på en Dell.

Laptopmag gillar den: https://www.laptopmag.com/reviews/laptops/lenovo-yoga-920

Visa signatur

Sapphire Pure Innovation/ Athlon X2 4400+@2.7GHz/ 2GB OCZ/ X1800XT

Permalänk
Medlem

Den finns i lager både på komplett och lenovos svenska hemsida. 400 kr billigare hos lenovo.se. Den som säljs där är även i platinumfärg istället för koppar vilket jag föredrar. Finns det några nackdelar med att beställa från lenovos egen webbbutik? Komplett har jag köpt en del prylar av förut och de har ruskigt bra service.

Permalänk
Medlem

De verkar ha rättat till det mesta som gjorde att jag köpte en Spectre X360 i stället.
Saknar dock stöd för Windows Hello genom ansiktsigenkänning vilket är jäkligt smutt.

Permalänk
Medlem

Orkade inte vela mer utan det blev en beställning på Yoga 920 (instegsmodellen) hos komplett nyss. Jag kommer uppgradera från en ZenBook UX330CA.

Permalänk
Medlem

@flipp: Skriver detta från en nyöppnad lenovo yoga 920. Sammanfattningsvis kan jag säga att datorn är perfekt bortsett från tangentbordet (mitt första intryck i alla fall).

Jag köpte full-HD varianten, och jag ser ingen stor poäng med 4k varianten om man inte ska använda den som tablett ofta. I laptop-läget sitter man ju inte lika nära, och skärmen känns skarp. I övrigt är jag mycket nöjd med skärmen, ljusstyrkan är bra och den ser allmänt bra ut. Också riktigt nice med 14", den perfekta kompromissen mellan portabilitet och skärmstorlek enligt mig.

Fläkten går igång ibland vid endast surf, men det kommer högst troligen gå över när alla uppdateringar m.m. är installerade (fläktfrekvensen minskade efter några dagar med lenovo yoga 720 13" när jag provade den). Till skillnad från lenovo yoga 720 13" så är fläkten av hög kvalitet och man tänker knappt på den. Det låter som luft som transporteras, inget gnäll eller andra missljud. För att vara tydligt: den är väldigt tyst och man kan inte klaga på fläktljudet om man inte är hyperkänslig.

Gångjärnet (watchband hinge) är grymt, verkligen en USP för lenovo. Vanliga 360 grader gångjärn kommer med skärm "wobble", ibland mer, ibland mindre, men detta gångjärn är lika (om inte mer) stabilt än med konventionella gångjärn.

Högtalarna låter bra och kan spela hög volym om man vill. Är dock ingen audiofil så har svårt att avgöra exakt hur bra de är.

Trackpaden är grym. Bra klick-känsla upp till övre tredjedelen och trackingen är följsam. Ingen "rattle" heller. Tvåfingrar scrollning fungerar också bra.

Så till tangentbordet. Det jag ogillar är att jag behöver trycka hårdare än vad jag brukar behöva på andra tangentbord (har dock inte ägt en ny laptop på länge, men har provat många i butik). Är ganska likt det på lenovo yoga 720 13", men är inte helt tycker jag, det på yoga 920 är av högre kvalitet, men båda tangentborden kräver mer kraft än vanliga är min upplevelse (tänke dock inte så mycket på tangentbordet på yoga 720, fläktljudet var det som tog min uppmärksamhet). Är du en pekfingerskrivare så är detta inget problem, kommer oftast in med hög kraft då, men skriver du med alla fingrar kommer du garanterat märka det. Det är inte så att tangentbordet är av dålig kvalitet, kraften som behövs för att trycka ned en tangent är lika stor för alla tangenter och de är placerade på ett bra avstånd. Men känns ändå lite irriterande att skriva. Antar att man kommer anpassa sig efter ett tag och övergå till lite mer av ett skrivmaskinsskrivande ( lite överdriven liknelse, men märker att redan börjat ta mer sats med fingrarna när jag skriver).

Märker nu också att vissa tangenter gnisslar lite när man skriver, precis som windowscentral recensionen klagade på. Dök inte upp direkt, men kom efterhand. Spontant så stör jag mig inte på det, låter lite och låter inte vid varje tryck av någon anledning.

Jag känner mig faktiskt lite lost huruvida jag skall lämna tillbaka den eller inte. Den är ju super i övrigt, men tangentbordet är en så viktigt del av laptopen och det skulle kännas surt att ha spenderat 14k för att sedan märka att man aldrig vänjer sig vid tangentbordet.

Det bästa alternativet just nu verkar vara nya hp Spectre x360 som börjar säljas snart på komplett. Dock så är tangentbordet förskjutet åt vänster pga en extra kolumn längst till höger med pgnDown m.m. Tror du/ni att detta blir jobbigt i längden? Linustechtips nämnde nämnde det i hand recension av förra hp Spectre x360.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacques:

@flipp: Skriver detta från en nyöppnad lenovo yoga 920. Sammanfattningsvis kan jag säga att datorn är perfekt bortsett från tangentbordet (mitt första intryck i alla fall).

Jag köpte full-HD varianten, och jag ser ingen stor poäng med 4k varianten om man inte ska använda den som tablett ofta. I laptop-läget sitter man ju inte lika nära, och skärmen känns skarp. I övrigt är jag mycket nöjd med skärmen, ljusstyrkan är bra och den ser allmänt bra ut. Också riktigt nice med 14", den perfekta kompromissen mellan portabilitet och skärmstorlek enligt mig.

Fläkten går igång ibland vid endast surf, men det kommer högst troligen gå över när alla uppdateringar m.m. är installerade (fläktfrekvensen minskade efter några dagar med lenovo yoga 720 13" när jag provade den). Till skillnad från lenovo yoga 720 13" så är fläkten av hög kvalitet och man tänker knappt på den. Det låter som luft som transporteras, inget gnäll eller andra missljud. För att vara tydligt: den är väldigt tyst och man kan inte klaga på fläktljudet om man inte är hyperkänslig.

Gångjärnet (watchband hinge) är grymt, verkligen en USP för lenovo. Vanliga 360 grader gångjärn kommer med skärm "wobble", ibland mer, ibland mindre, men detta gångjärn är lika (om inte mer) stabilt än med konventionella gångjärn.

Högtalarna låter bra och kan spela hög volym om man vill. Är dock ingen audiofil så har svårt att avgöra exakt hur bra de är.

Trackpaden är grym. Bra klick-känsla upp till övre tredjedelen och trackingen är följsam. Ingen "rattle" heller. Tvåfingrar scrollning fungerar också bra.

Så till tangentbordet. Det jag ogillar är att jag behöver trycka hårdare än vad jag brukar behöva på andra tangentbord (har dock inte ägt en ny laptop på länge, men har provat många i butik). Är ganska likt det på lenovo yoga 720 13", men är inte helt tycker jag, det på yoga 920 är av högre kvalitet, men båda tangentborden kräver mer kraft än vanliga är min upplevelse (tänke dock inte så mycket på tangentbordet på yoga 720, fläktljudet var det som tog min uppmärksamhet). Är du en pekfingerskrivare så är detta inget problem, kommer oftast in med hög kraft då, men skriver du med alla fingrar kommer du garanterat märka det. Det är inte så att tangentbordet är av dålig kvalitet, kraften som behövs för att trycka ned en tangent är lika stor för alla tangenter och de är placerade på ett bra avstånd. Men känns ändå lite irriterande att skriva. Antar att man kommer anpassa sig efter ett tag och övergå till lite mer av ett skrivmaskinsskrivande ( lite överdriven liknelse, men märker att redan börjat ta mer sats med fingrarna när jag skriver).

Märker nu också att vissa tangenter gnisslar lite när man skriver, precis som windowscentral recensionen klagade på. Dök inte upp direkt, men kom efterhand. Spontant så stör jag mig inte på det, låter lite och låter inte vid varje tryck av någon anledning.

Jag känner mig faktiskt lite lost huruvida jag skall lämna tillbaka den eller inte. Den är ju super i övrigt, men tangentbordet är en så viktigt del av laptopen och det skulle kännas surt att ha spenderat 14k för att sedan märka att man aldrig vänjer sig vid tangentbordet.

Det bästa alternativet just nu verkar vara nya hp Spectre x360 som börjar säljas snart på komplett. Dock så är tangentbordet förskjutet åt vänster pga en extra kolumn längst till höger med pgnDown m.m. Tror du/ni att detta blir jobbigt i längden? Linustechtips nämnde nämnde det i hand recension av förra hp Spectre x360.

Tack för första intryck! Beställde du den på komplett?
Jag får nog min imorgon eller på fredag. Ska bli spännande att testa tangentbordet, låter lite illavarslande utifrån din rapport, men jag hoppas slippa skicka tillbaka den. Kanske är det en vanesak?

Permalänk
Medlem
Skrivet av flipp:

Tack för första intryck! Beställde du den på komplett?
Jag får nog min imorgon eller på fredag. Ska bli spännande att testa tangentbordet, låter lite illavarslande utifrån din rapport, men jag hoppas slippa skicka tillbaka den. Kanske är det en vanesak?

Nej jag köpte den från lenovos hemsida, fick studentrabatt där och föredrog platina färgen. Kan hända att jag överdriver situtaionen och jag har bara testat datorn nån timme. Men om du känner att tangentbordet funkar för dig så lär du bli nöjd med datorn. Vill gärna höra vad du tycker om tangentbordet när du får den!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacques:

Nej jag köpte den från lenovos hemsida, fick studentrabatt där och föredrog platina färgen. Kan hända att jag överdriver situtaionen och jag har bara testat datorn nån timme. Men om du känner att tangentbordet funkar för dig så lär du bli nöjd med datorn. Vill gärna höra vad du tycker om tangentbordet när du får den!

Har precis hämtat ut min nu. Har bara testat den lite smått än så länge. Tangentbordet är inget problem för mig, det är ungefär samma känsla som på zenbooken som jag haft senaste året. Vad får du ut för batteritid? Nu när jag just har konfigurerat windows och börjat använda den lite smått estimerar den 67% och 2 timmar användning kvar trots att jag bara har MS Edge öppet. Antar att batteriet behöver kalibreras. Jag hoppas nämligen på ca 10 timmar surf. Övriga intryck är att skärmen och de inbyggda högtalarna är grymma och betydligt bättre jämfört med UX330. Skärmen känns även bra mycket större vilket jag inte hade trott med tanke på att det skiljer så lite (13.3" vs 13.9"). Tangenbordet och trackpaden känns likvärdig, hade nog hoppats på ännu bättre känsla i trackpaden. Fortfarande ligger windowslaptops efter Macbook där.

Permalänk
Medlem
Skrivet av flipp:

Har precis hämtat ut min nu. Har bara testat den lite smått än så länge. Tangentbordet är inget problem för mig, det är ungefär samma känsla som på zenbooken som jag haft senaste året. Vad får du ut för batteritid? Nu när jag just har konfigurerat windows och börjat använda den lite smått estimerar den 67% och 2 timmar användning kvar trots att jag bara har MS Edge öppet. Antar att batteriet behöver kalibreras. Jag hoppas nämligen på ca 10 timmar surf. Övriga intryck är att skärmen och de inbyggda högtalarna är grymma och betydligt bättre jämfört med UX330. Skärmen känns även bra mycket större vilket jag inte hade trott med tanke på att det skiljer så lite (13.3" vs 13.9"). Tangenbordet och trackpaden känns likvärdig, hade nog hoppats på ännu bättre känsla i trackpaden. Fortfarande ligger windowslaptops efter Macbook där.

Tack för dina synpunkter! Intressant att tangentbordet är ok för dig, kanske är problemet att jag inte ägt en ny laptop på länge. Jag har inte undersökt batteritiden och har återställt datorn nu då jag inte visste om jag skulle behålla den eller ej, men finns ingen konkurrent som ligger över 60 Wh vad jag vet, och denna har ju 70, så batteritiden bör inte vara något problem i längden. Kanske batteriet som behöver kalibreras som du säger (har ingen aning) eller så är det uppdateringar i bakgrunden som påverkar nu i början.

Ja tyvärr får man nästan jämföra windows trackpads med andra windows trackpads och inte med de i mac datorer. Men hoppas den är tillrckligt bra för dig.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacques:

Tack för dina synpunkter! Intressant att tangentbordet är ok för dig, kanske är problemet att jag inte ägt en ny laptop på länge. Jag har inte undersökt batteritiden och har återställt datorn nu då jag inte visste om jag skulle behålla den eller ej, men finns ingen konkurrent som ligger över 60 Wh vad jag vet, och denna har ju 70, så batteritiden bör inte vara något problem i längden. Kanske batteriet som behöver kalibreras som du säger (har ingen aning) eller så är det uppdateringar i bakgrunden som påverkar nu i början.

Ja tyvärr får man nästan jämföra windows trackpads med andra windows trackpads och inte med de i mac datorer. Men hoppas den är tillrckligt bra för dig.

Skickades från m.sweclockers.com

Ja, hur man upplever tangentbordet beror nog på vad man är van sedan tidigare. Eftersom jag är inkörd på zenbook blir det ingen besvärlig övergång för mig.

Tydligen räckte det med att ladda upp batteriet helt. Nu nu när jag spelar upp en youtubeklipp estimerar den 14 timmar kvar vilket ligger i linje med vad jag läst på nätet.

Permalänk
Medlem

Detaljerat test:
https://www.notebookcheck.net/Lenovo-Yoga-920-13IKB-i7-8550U-...

"The new and redesigned Yoga 920 is the best 900-series Yoga yet and far from just a simple hardware update. Performance is certainly up with the new quad-core CPU and the blazingly-fast NVMe SSD, but Lenovo also improved other areas: the new convertible now sports 2x Thunderbolt 3 ports, an improved webcam location, a modified keyboard, supports an active stylus for the first time and runs longer on a charge. Lenovo obviously took customer feedback to heart, which is refreshing to see.
The aluminum chassis is beautiful and quite sturdy as well and the watchband hinge-design still turns heads. The display could be a little brighter though and the contrast ratio and the grayscale accuracy could be better as well. There's also a question of size: the Yoga is still one of the larger convertibles out there, which doesn't make it as easy to hold when in tablet mode. Still, some users might appreciate the extra screen real estate. The lack of a "Lift'n Lock" feature a la Thinkpad Yoga also leaves the keys exposed, so extra care needs to be taken to avoid damage. The throttling under heavy load curtails the huge performance potential of the extra CPU cores a little, but the overall performance is still up, so we wouldn't consider that a huge drawback. One additional plus: the annoying whistling sound we encountered during our review of the predecessor Yoga 910 is definitely no longer an issue."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacques:

Nej jag köpte den från lenovos hemsida, fick studentrabatt där och föredrog platina färgen. Kan hända att jag överdriver situtaionen och jag har bara testat datorn nån timme. Men om du känner att tangentbordet funkar för dig så lär du bli nöjd med datorn. Vill gärna höra vad du tycker om tangentbordet när du får den!

Hur lång tid tog det för dig med frakten? Jag har skickat tillbaka den i coppar och beställde idag platina istället från Lenovos hemsida.

Permalänk
Medlem
Skrivet av flipp:

Hur lång tid tog det för dig med frakten? Jag har skickat tillbaka den i coppar och beställde idag platina istället från Lenovos hemsida.

Stod att den hade utlevererats onsdag och den fanns att hämta på fredagen, så gick väldigt fort för mig. Men antar att det kan variera en del, de fraktas från nederländerna tror jag.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacques:

Stod att den hade utlevererats onsdag och den fanns att hämta på fredagen, så gick väldigt fort för mig. Men antar att det kan variera en del, de fraktas från nederländerna tror jag.

Skickades från m.sweclockers.com

Ok. Tack för info.
Har du kvar din trots tangentbordet?

Permalänk

Har nån av er haft några problem med wifi?

I notebockcheck-recensionen skriver de att wifi inte kom igång igen efter sleep/hibernation. Krävdes omstart för att det skulle vakna igen. Inget ni märkt?

De kanske bara hade otur och fick ett felande ex...

Permalänk
Medlem
Skrivet av wikkedness:

Har nån av er haft några problem med wifi?

I notebockcheck-recensionen skriver de att wifi inte kom igång igen efter sleep/hibernation. Krävdes omstart för att det skulle vakna igen. Inget ni märkt?

De kanske bara hade otur och fick ett felande ex...

Hade inga sådana problem på det ex. jag testade i helgen. Låter som ett ganska allvarligt problem och torde rimligen röra sig om ett måndagsexemplar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av flipp:

Ok. Tack för info.
Har du kvar din trots tangentbordet?

Nej hsr returnerat.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hämtade ut Yoga 920 Platina idag. Nöjd att jag retunerade kopparvarianten som jag hade svårt för trots att min flickvän tyckte att den var ursnygg (dock inte hon som ska använda den).

Tveka inte att ställa frågor här i tråden om ni har funderingar på Yoga 920. Än så länge är jag toknöjd. Testade även den medföljande pennan lite idag och det fungerar helt ok.

Permalänk
Skrivet av flipp:

Hämtade ut Yoga 920 Platina idag. Nöjd att jag retunerade kopparvarianten som jag hade svårt för trots att min flickvän tyckte att den var ursnygg (dock inte hon som ska använda den).

Tveka inte att ställa frågor här i tråden om ni har funderingar på Yoga 920. Än så länge är jag toknöjd. Testade även den medföljande pennan lite idag och det fungerar helt ok.

Är du nöjd med FHD-skärmen? Kör du någon skalning för att öka storleken på saker i Windows?

Jag pendlar mellan att nöja mig med FHD inkl. bättre batteritid och att gå all in på 4K för grym skärpa och enl recensionerna bättre bild men sämre batteri då. Verkar ju vara problem med skalning i vissa Adobe-program fortfarande så inte helt smärtfritt att välja 4K verkar det som, men det borde lösas på sikt tänker jag.

Jag lockas inte heller av koppar-varianten så jag väntar på att brons-versionen ska släppas. Till dess måste jag ha bestämt hur jag gör med skärmen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av wikkedness:

Är du nöjd med FHD-skärmen? Kör du någon skalning för att öka storleken på saker i Windows?

Jag pendlar mellan att nöja mig med FHD inkl. bättre batteritid och att gå all in på 4K för grym skärpa och enl recensionerna bättre bild men sämre batteri då. Verkar ju vara problem med skalning i vissa Adobe-program fortfarande så inte helt smärtfritt att välja 4K verkar det som, men det borde lösas på sikt tänker jag.

Jag lockas inte heller av koppar-varianten så jag väntar på att brons-versionen ska släppas. Till dess måste jag ha bestämt hur jag gör med skärmen.

Skickades från m.sweclockers.com

Mycket nöjd med skärmen. Bättre än Zenbook UX330CA som jag uppgraderar ifrån. Har heller inte varit några problem att gå från en matt till en glossy skärm. Får se om jag kommer besväras av reflektionerna om man använder den utomhus till sommaren. Skalning finns det inget behov på FHD. För egen del ser jag inte behovet av att 4K då jag prioriterar batteritid högt och FHD-skärmen är bra nog. Detta är den första laptop jag använt som verkligen lever upp till "all-day battery life". Om jag använder UX330CA med låg ljusstarka och surfar/ gör kontorsarbete ligger jag på runt 6 timmar, Yogan har ungefär dubbelt så bra batteritid (dock har jag visst batterislitage på UX330CA så den hade kanske 2 timmar mer när den var ny). En annan trevlig grej är att fingeravtrycksläsaren är väldigt mycket bättre på Yogan jämfört med UX330CA. Den är snabb och exakt.

Permalänk
Medlem

Kan tipsa om denna laddare som fungerar med Yoga 920 (och sannolikt de flesta andra ultrabooks med stöd för USB-C laddning): https://www.amazon.de/dp/B075YV6SZL/ref=pe_3044161_189395811_...
Mycket smidigare än orginalladdaren även om den inte laddar lika snabbt. Använder den även för att ladda telefonen med QC3.0

Permalänk

@flipp: Ojoj, nu är det lite rabatt med black friday, men ingen bronsversion tillgänglig än... Kanske blir en koppar ändå då pga bra deal...

Pennan följde med som standard med den du köpte direkt från Lenovo eller? Vill minnas att det skulle vara så, men det står inget om det på hemsidan och pennan går att välja som tillval vid köp så det är lite tvetydigt.

Är det ett vanligt tangentbord eller är några tangenter flyttade? Fota gärna om du har möjlighet
Såg en Yoga 910 i butik och det verkade rätt normalt förutom shift-tangenten som är större på 920.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wikkedness:

@flipp: Ojoj, nu är det lite rabatt med black friday, men ingen bronsversion tillgänglig än... Kanske blir en koppar ändå då pga bra deal...

Pennan följde med som standard med den du köpte direkt från Lenovo eller? Vill minnas att det skulle vara så, men det står inget om det på hemsidan och pennan går att välja som tillval vid köp så det är lite tvetydigt.

Är det ett vanligt tangentbord eller är några tangenter flyttade? Fota gärna om du har möjlighet
Såg en Yoga 910 i butik och det verkade rätt normalt förutom shift-tangenten som är större på 920.

Pennan verkar vara standard. Den följde med både när jag först beställde från komplett och sedan när jag beställde via Lenovos hemsida.

Vanliga tangenter, har inte tänkt på att de skulle skilja sig. Har inte möjlighet att foto nu men kanske senare.

Är ruskigt nöjd med Yogan. Har använt den nu vid en jobbresa och grymt skönt att man kan lämna laddaren på rummet och köra datorn på batteriet en hel dag utan problem.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Funderar på den och står i valet och kvalet mellan FHD och 4K. Det märkliga är att 4K modellen faktiskt blir billigare, iaf enligt Dustin: https://www.dustinhome.se/product/5011057775/yoga-920. Leveranstiden är satt till feb 2018, och priset kan ju justeras... Har lite tråkiga erfarenheter av Dustin och Lenovo, och helt galna leveransförseningar på Thinkpad X-serien tidigare och häftiga prisökningar...

Permalänk
Medlem

@flipp:

Hur lång tid tog leveransen från Lenovo.se? Har hört skräckhistorier om Digital River Ltd. som ju står bakom försäljningskanalen på Lenovo.se. Funderar allvarligt på beställa Yoga 920 Vibes som enligt uppgift ska finnas i lager men enligt tidigare köpare runt om i Europa så ska man ta det med en nya salt. Kan lika gärna innebära flera veckors väntetid.

Permalänk
Medlem
Skrivet av h2016:

@flipp:

Hur lång tid tog leveransen från Lenovo.se? Har hört skräckhistorier om Digital River Ltd. som ju står bakom försäljningskanalen på Lenovo.se. Funderar allvarligt på beställa Yoga 920 Vibes som enligt uppgift ska finnas i lager men enligt tidigare köpare runt om i Europa så ska man ta det med en nya salt. Kan lika gärna innebära flera veckors väntetid.

Beställde också yoga 920 från lenovo.se och frakten tog 3 dagar. Lämnade dock tillbaka den pga av att jag inte alls gillade tangentbordet och jag fick mina pengar tillbaka, så har inget ont att säga om digital river.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har Lenovo yoga 710 och tycker den låter väldigt mycket. Kanske något som har fixats i den nya? Kör man Photoshop kan de dra upp fläkten rejält och man får nästan skämmas när den låter mer än en desktop.

Permalänk
Medlem

Ok nu har jag lagt en order på Yoga 920 Vibe med 4K skärm. Lenovo.se hade problem med sin betalningsgate så jag var tvungen att ta Paypal för att kunna betala med mitt kreditkort. Orderbekräftelsen kom på en gång men ordernumret går inte att söka på ännu... Skickas inom 1-2 dagar enligt hemsidan... Får se om de lever upp till det löftet...