Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sweden
Registrerad
Aug 2005

Ersätta iPad Air2

Jag börjar blir trött på min iPad Air 2, främst för att den bara har 16GB och att jag vill kunna spara offline Netflix för långa flygresor.

Vilken Android surfplatta är det som gäller? Känns som sortimentet är minst sagt begränsat om jag har krav att skärmen ska minst vara lika bra som iPad och att det ska vara USB-C.

Dena enda som verkar stämma överens med mina krav är Asus ZenPad 3s 10, men den verkar vara rätt gammal och säljs av väldigt få butiker. Finns det några nya surfplattor som är på G som det är värt att vänta på?

Eller finns det något sätt att öka minnet på en iPad för att spara offline Netflix?

Intel Core i7-8700 | 32 GB | ASUS ROG STRIX Z370-I | EVO 960 M.2 500GB | GTX 1070 Ti FE | Ghost S1

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Sep 2007

@tsint: Antar att det inte fungerar att lagra till icloud?
Om man köper lite ''molnlagring'' typ 50gb 9kr/månaden

FULL COUNTER

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
-=Sthlm=-
Registrerad
Sep 2004

Köp en iPad med större lagringsutrymme.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Romelanda
Registrerad
Nov 2009

Det finns några lösningar för extern lagring, men de verkar inte vara särskilt smidiga och kan inte tänka mig att de fungerar med netflix.

Android på surfplattor är rätt dött, köp nya ipad eller ipad pro istället.

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Någonstans inom Svea Rikes gränser
Registrerad
Apr 2014

Annars kan du ju köpa en iPad Pro, den mindre varianten på 10,5 tum. Den har utrymme upp till 512 GB så det lär ju räcka ett bra tag.

//Sparkar_boll

"En wiskey förkortar livet med en kvart, en arbetsdag förkortar livet med åtta timmar"
- Lånad från cb99s signatur på Sweclockers forum

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tornedalen
Registrerad
Apr 2009

i7-8700K @ 4.8GHz, ASUS Z370-F, Noctua NH-U14S, GSkill FlareX 16GB 3200MHz, MSI GTX 1080Ti FE, FD Define C TG, Acer X34P, Razer Deathadder Elite, Varmilo VA109M [MX Clear], Beyerdynamic DT770 Pro

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sweden
Registrerad
Aug 2005

Ok, tack - får nog bli en ny iPad 128GB då.

Intel Core i7-8700 | 32 GB | ASUS ROG STRIX Z370-I | EVO 960 M.2 500GB | GTX 1070 Ti FE | Ghost S1