Permalänk
Medlem
Skrivet av AdoringFan:

Lirat lite beta.

Känns helt klart annorlunda från 2005.

Distansen man kan slå på saker och ting är ju väldigt hög.
Gnome females är rätt breda, de var smala förr. Nästan bredare än en human female, galet nog.

NPCs gör väldigt lite skada.
Kan som mage dra på mig runt 4st utan att ha några problem.

Känns mer som att lira retail wow än vanilla.

Eliterna är också väldigt veka.

tror inte dom har ändrat på någon av dom sakerna du nämner?
några källor ?

Visa signatur

||ASUS Z390-Formula||9900K@5.0Ghz||360(60MM)+280+120mm EKWB Custom loop (9Fans)||32GB corsair dominator 3000mhz cl15||X2 RTX 2080TI EKWB||asus hyper m.2 x16||X2 970 EVO 1TB||960 EVO 500GB||Corsair ax1600i||Corsair 500D RGB||
Monitor: ACER X27 4K 144HZ

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Oskar80:

tror inte dom har ändrat på någon av dom sakerna du nämner?
några källor ?

Några källor?
Spela betan.

Har själv haft ett aktivt konto sedan maj 2005.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AdoringFan:

Några källor?
Spela betan.

Har själv haft ett aktivt konto sedan maj 2005.

Det enda jag hittar på google är att det är ett vanlig rapporterad bugg som
fungerar som den ska med Tauren.
Tauren har större hitbox och melee range.
dom värkar vilja få det så nära som möjligt vanilia så låter väldigt konstigt
det du säger.

spelade själv under betan runt 2003- 2004 ^^

https://us.forums.blizzard.com/en/wow/t/wow-classic-not-a-bug...

Visa signatur

||ASUS Z390-Formula||9900K@5.0Ghz||360(60MM)+280+120mm EKWB Custom loop (9Fans)||32GB corsair dominator 3000mhz cl15||X2 RTX 2080TI EKWB||asus hyper m.2 x16||X2 970 EVO 1TB||960 EVO 500GB||Corsair ax1600i||Corsair 500D RGB||
Monitor: ACER X27 4K 144HZ

Permalänk
Medlem
Skrivet av AdoringFan:

Lirat lite beta.

Känns helt klart annorlunda från 2005.

Distansen man kan slå på saker och ting är ju väldigt hög.
Gnome females är rätt breda, de var smala förr. Nästan bredare än en human female, galet nog.

NPCs gör väldigt lite skada.
Kan som mage dra på mig runt 4st utan att ha några problem.

Känns mer som att lira retail wow än vanilla.

Eliterna är också väldigt veka.

Skrivet av AdoringFan:

Några källor?
Spela betan.

Har själv haft ett aktivt konto sedan maj 2005.

Skrivet av Oskar80:

Det enda jag hittar på google är att det är ett vanlig rapporterad bugg som
fungerar som den ska med Tauren.
Tauren har större hitbox och melee range.
dom värkar vilja få det så nära som möjligt vanilia så låter väldigt konstigt
det du säger.

spelade själv under betan runt 2003- 2004 ^^

https://us.forums.blizzard.com/en/wow/t/wow-classic-not-a-bug...

Stats på mobs m.m. är ju data som bliz (och ofta bara dom) känner till.
Så är vissa mobs klena så skall dom ju vara det.
Däremot så har det ju varit rena gissningar på alla hemmagjorda servrar, så många som nött på dessa upplever ju nu de riktiga mobsen som "fel".

Och raidbossar på privata vanilla servrar har ju även dom varit gissningar, ibland bra sådana men ibland helt åt skogen.
Man har ju haft gamla bossmods att luta sig på för själva mekaniken i fighterna, men alla som raidade classic vet ju att timers och CD's på bossar m.m. inte var lika uppstyltat och på sekunden som det är numera.
Och ofta så förlitade sig ju bossmods bara på boss emotes för att slänga upp ett varningsmeddelande

Det har ju varit jättekul med alla privata servrar, men förutom till utseendet så ser vi ju nu att det i många fall var ganska så långt från en autentisk upplevelse.

Själv upplever jag att det känns ungefär rätt i betan (minnet sviktar såklart en aning).
Min stackars hunter blev t.ex. ägd av en gris när jag skulle tämja den (tur crit!) och det var ju inte ovanligt innan man får fällorna. (hade 2 lvl60 hunter alts med kanske 100 dagar totalt).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oskar80:

Det enda jag hittar på google är att det är ett vanlig rapporterad bugg som
fungerar som den ska med Tauren.
Tauren har större hitbox och melee range.
dom värkar vilja få det så nära som möjligt vanilia så låter väldigt konstigt
det du säger.

spelade själv under betan runt 2003- 2004 ^^

https://us.forums.blizzard.com/en/wow/t/wow-classic-not-a-bug...

Det heter "verkar". Värkar är något kvinnor har när de skall föda barn 😁 flåt, språkpolisen tog över.OT:
Skspar nog ett par chars med mina nicknames ändå. Vem vet...kanske känner jag för att grinda ihjäl mig någon dag 😁

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

Det heter "verkar". Värkar är något kvinnor har när de skall föda barn 😁 flåt, språkpolisen tog över.OT:
Skspar nog ett par chars med mina nicknames ändå. Vem vet...kanske känner jag för att grinda ihjäl mig någon dag 😁

Skspar är något nytt ord ?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

||ASUS Z390-Formula||9900K@5.0Ghz||360(60MM)+280+120mm EKWB Custom loop (9Fans)||32GB corsair dominator 3000mhz cl15||X2 RTX 2080TI EKWB||asus hyper m.2 x16||X2 970 EVO 1TB||960 EVO 500GB||Corsair ax1600i||Corsair 500D RGB||
Monitor: ACER X27 4K 144HZ

Permalänk
Medlem

@Oskar80: Var inte den personen =D Han var rätt trevlig och påpekade ett stavfel som du kan ta lärdom av till nästa gång

Permalänk
Medlem

Det här med att mobs verkar veka, kan det ha nåt med o göra att det är just 1.12?

Jag vill också minnas att vanilla var mycket svårare än vad det ser ut som på streams (jag har inte beta själv).
Har lite svaga minnen av att det blev lättare på slutet av vanilla (har inga källor på det dock), och att det man minns är från tidigare patcher?

Det skulle kunna förklara varför alla säger att det är lättare än vanilla och Blizzard kontrar med att det var så det var under 1.12

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D • ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi • Noctua NH-D15
XFX Radeon RX 6950 XT Speedster MERC 319 • MSI Optix MAG271CQR • Dell UltraSharp U2515H
G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 • WD Black SN750 NVMe SSD 1 TB • Crucial P3 Plus NVMe SSD 1 TB
Phanteks P600S • ASUS TUF Gaming 850W Gold • Logitech Craft Keyboard • Logitech MX Master 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av immutable:

Det här med att mobs verkar veka, kan det ha nåt med o göra att det är just 1.12?

Jag vill också minnas att vanilla var mycket svårare än vad det ser ut som på streams (jag har inte beta själv).
Har lite svaga minnen av att det blev lättare på slutet av vanilla (har inga källor på det dock), och att det man minns är från tidigare patcher?

Det skulle kunna förklara varför alla säger att det är lättare än vanilla och Blizzard kontrar med att det var så det var under 1.12

Skulle tro att det har med att majoriteten är otroligt mycket bättre. Högre FPS, kunskap om gear och rotations som faktiskt fungerar och en hel del annat. Eventuellt är några mobs feljusterade men det får vi hoppas fixas isåfall.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Skulle tro att det har med att majoriteten är otroligt mycket bättre. Högre FPS, kunskap om gear och rotations som faktiskt fungerar och en hel del annat. Eventuellt är några mobs feljusterade men det får vi hoppas fixas isåfall.

Det enda jag kan hålla med om är väl högre FPS. Så jävla dåliga var vi väl inte under vanilla
Kunskap om gear och rotations är förvisso bättre idag, men inte på level 30 som är max i betan. Vad har man, 3 spells att hålla reda på? Inte så mycket valmöjligheter av gear heller.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D • ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi • Noctua NH-D15
XFX Radeon RX 6950 XT Speedster MERC 319 • MSI Optix MAG271CQR • Dell UltraSharp U2515H
G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 • WD Black SN750 NVMe SSD 1 TB • Crucial P3 Plus NVMe SSD 1 TB
Phanteks P600S • ASUS TUF Gaming 850W Gold • Logitech Craft Keyboard • Logitech MX Master 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av immutable:

Det enda jag kan hålla med om är väl högre FPS. Så jävla dåliga var vi väl inte under vanilla
Kunskap om gear och rotations är förvisso bättre idag, men inte på level 30 som är max i betan. Vad har man, 3 spells att hålla reda på? Inte så mycket valmöjligheter av gear heller.

Skulle du se dig själv jämte varandra år 2004/2005 och idag så skulle du skratta åt den där nooben.
Nä men jag vet själv hur jag sprang runt med int/spirit-gear för att det hade högre stats, på min hunter. Jag var helt och hållet sämst, nådde inte ens maxlevel och jag vet många andra som spelade med fel stats av liknande anledning tex.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oskar80:

Skspar är något nytt ord ?

Skickades från m.sweclockers.com

Oj! Det är skillnad på medveten felstavning och för tjocka fingrar när man skriver på mobilen 😁 jag menade inget illa utan bara förklarade varför jag reagerade på den medvetet skrivna felstavningen. Betydelsen är ju väldigt stor på "verkar" och " värkar".
Hur som helst, om någon lärt sig stava till "verkar" nu så är det ju bara bra 😁👍

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Har spelat mycket 1-12 i betan och håller inte alls med om att Classic är lättare än Vanilla. Många kommer kaxa sig 1-6 för att noob zonerna är DESIGNADE att va löjligt enkla jämfört med nästa zoner. Där gör mobs lite skada, crittar inte, springer sakta, har nästan alla inga spells och jämnlvliga hostiles tar aggro bara om man skriker dem i örat.

Många av de som tycker det är lätt kommer tjuta högt så fort de blir crittad eller gankad av hostiles i nästa zon. Där har de flesta mobs spells och hostiles tar med sig sina kompisar och crittar dig i röven när du flyr, särskilt om du är nån lvl minus.

När man kollar på streamers bör man ha i åtanke att de flesta av dem gjort en del research för att imponera. Ser man på de som är lvl 30 har de dessutom spenderat flera veckors tid med att twinka sina toons till max, med en hel server till hjälp som också har fokus på att min/maxa lvl 30.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asssor:

Säkert, men oj vilken vecka det kommer att bli

Jag blev ganska förvånad själv faktiskt, då det har varit väääldigt tyst om det. Blizzard är galet bra på att hålla sig undan från läckor.

Min hypotes är att WoW kommer börja om, men att dom kommer skala ner på funktioner som gjort spelet casual, dvs att flying och LFG/LFR försvinner från alla expansioner frammåt. Jag tror även att spelet inte kommer vara 100% vanilla, utan även innehålla saker som achievements, mount-tab och grafiken från dagens WoW. Saker som inte förstör själva spelupplevelsen. Precis som Morhaime sa så handlar detta projekt inte bara om att starta upp servrar anno 2004, utan att köra lite finlir med koden och ta bort buggar och annat.

Tyvärr tror jag också att transmog kommer att vara med i classic, säkert med en massa roliga mikrotransaktioner för coolare gear. Det som var coolt då var att se vad karaktären faktiskt hade för gear baserat på utseendet.

De har väl sagt att det ska bli precis som det var 2006 med buggar och allt. Tror absolut inte de startar om wow utan detta kommer försvinna när alla nostalgiker kommit på att det inte var bättre förr

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av DarkSven:

De har väl sagt att det ska bli precis som det var 2006 med buggar och allt. Tror absolut inte de startar om wow utan detta kommer försvinna när alla nostalgiker kommit på att det inte var bättre förr

Skickades från m.sweclockers.com

Av de streamers jag sett har ingen tröttnat utan tvärtom har de sagt att de inte kommer röra bfa utan bara köra classic. Termen "bättre" är ju ganska relativ. Jag ser fram mot classic och kommer inte köra bfa. Klart man har nostalgiska minnen. Men de som kommer köra classic har nog sett alla streams och vet precis vad som väntar.

Permalänk
Medlem

@SleeZy: Oj visste inte locks var så populära, de polls jag sett har locken legat längre när än de du länkar Spelade Warlock i vanilla och TBC så det är mycket nostalgi för mig!

Permalänk
Medlem

måste man ha bfa för classic?

Visa signatur

Moderkortsmodems problem.

Permalänk
Medlem

@Mightybjorn: Nix, bara aktiv prenumeration!

Permalänk
Medlem
Skrivet av DarkSven:

De har väl sagt att det ska bli precis som det var 2006 med buggar och allt. Tror absolut inte de startar om wow utan detta kommer försvinna när alla nostalgiker kommit på att det inte var bättre förr

Skickades från m.sweclockers.com

Nu citerade du ett inlägg som är från November 2017. Det har ändrats en hel del sedan dess

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

Så "dåliga" var vi inte ;P

Skrivet av immutable:

Det enda jag kan hålla med om är väl högre FPS. Så jävla dåliga var vi väl inte under vanilla
Kunskap om gear och rotations är förvisso bättre idag, men inte på level 30 som är max i betan. Vad har man, 3 spells att hålla reda på? Inte så mycket valmöjligheter av gear heller.

Hahahhaha.... Jo faktiskt så var dem flesta av oss helt kassa "mig själv inkluderat" va ju... 11-12 år när vanilla gick, man tog lvl 60 sen blev man carried i MC/BWL bara för att man spelade någon klass som buffa dem 30 riktiga raiders som redan var maxade, tex jag spela en resto shaman men sög röv då

Idag har vi ett par saker som är extrem stor skillnad mot 2004/05, aka riktigt internet... Nästan hela landet har idag minst 10/10MB i fart, mot... 1-2MB ADSL back in the day.

Vi har servers som är ljusår ifrån vad vi hade då, vi har datorer etc som är extremt mycket bättre än något man hade då... Satt själv på en riktig skit dator då som idag skulle få stryk av ett nintendo switch.

En hel del saker har förändrats ^^

Visa signatur

Ryzen 9 5900x 4.8ghz. 32GB DDR4 3600Mhz. Radeon 6800 XT. MSI Gaming Plus B550. 1000GB SN850 M.2. Noctua Nh-U14S. 1x 1024GB M.2 Kingston A2000. Seasonic Focus PX 850 Platinum. Fractal Design Define R6 USB-C. Predator XB273UGX.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Skulle tro att det har med att majoriteten är otroligt mycket bättre. Högre FPS, kunskap om gear och rotations som faktiskt fungerar och en hel del annat. Eventuellt är några mobs feljusterade men det får vi hoppas fixas isåfall.

Ja men vill ju gärna tro det.
Men "rotation" är ju att ta i när de flesta klasser har typ 2 knappar att hålla reda på medans man nukar
T.ex. mages i MC hade ju i princip bara frostbolt att klicka på när bossen inte krävde decursing lol.
Och för helare fanns det bara en heal som var "smart" och det var shamaners "Chain Heal", en AOE heal och det var prästers "Prayer Of Healing" (som helade en grupp då) resten var direkta heals.
Och att som idag poppa allt vid pull (eller noga utvald tidpunkt) existerade ju inte, klasser hade ju nästan inga damage CD's.
Plus att Bloodlust ju inte existerade tills TBC, "ingen" hade on-use trinkets, etc. etc.
Och den mage som pullade med "PoM Pyro" åkte troligen på att betala för allas repairs efter wipen.

Själv raidade jag som präst.
Och vi hade renew, lesser heal, heal, flash-heal och greater heal.
Av dom så var det nedrankad "Heal" (2.5s cast) som var basen och "Flash-Heal" (1.5s cast) som panik heal.
"Lesser Heal" helade för lite (även med massor av +heal) och "Greater Heal" hade 3s cast tid MED 5 talentpoints för att sänka den från 3.5s.
Renew var ju mycket effektiv och helade bra, men chansen att den skulle få ticka klart (utan att bli "snipad") var ju snudd på obefintlig i en raid.
"Prayer Of Healing" (3s cast) var det ju väldigt sällan man kunde använda.
Vael var ju ett ställe, och nästa Huhuran.
Och på vael kunde man ta aggro från tanks även långt in i fighten om man inte passade sig...
Helare kunde ju klara tusentals HPS redan tidigt i vanilla (ett litet tag) och ingen DPS var ju i närheten av det ens när man modifierar "Threat" med 50% som heals ju gav.

Men visst var man usel rätt långt in i spelet.
Var själv t.ex. en "klicker" en bit in i MC men många var ju det då, inklusive dps.
Har kollat på lite filmer man spelade in då, och en hel del trixande pysslar man ju med som ingen gör numera.
Man gör t.ex. allt för att komma till "5s rule", inner Focus är ju väldigt bra där för prällar.
Och det är ju slående hur snabbt man kan spendera all mana när man spammar.
Spelsättet var ju även tvunget att vara annorlunda.
Dispells var ju t.ex. svindyra, och du kunde även dispela targets som inte hade nånting att ta bort.
Så 5 präster som jagar en elak sak kan i princip spendera 5x mana när alla dispelar samma target.
Vilket ju snabbt gjorde att man fick tilldelade grupper att hålla ordning på för att undvika mana slöseri.
Nånting som gjorde "Chromaggus" fighten väldigt intressant.

Har en film på en Huhuran kill där vi präster i princip chillar med lite punktheals och wandande tills bossen når 30%.
För att där börja spamma PoH på "Soaker" grupperna som även med full NR gear så sakteliga dör av.
Fighten slutar med alla helare OOM och prästerna långt över alla andra på mätarna.

Så visst kommer alla erfarenheter spelare numera har om spelet att göra det enklare ett tag.
I MC t.ex. så var det ju fortfarande inte självklart vad alla klasser och specs skulle göra och vad som fungerade.
Men senare i AQ och Naxx så hade vi bra koll på vad som var vad.
Dököttet var bortskuret så att säga.
Men jag tror ändå att Lucifron (första bossen i MC) kommer att bli en otrevlig överraskning för mages när dom får spendera en stor del av fighten decursandes

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forsgren:

@Oskar80: Var inte den personen =D Han var rätt trevlig och påpekade ett stavfel som du kan ta lärdom av till nästa gång

vadå du påpekade bara att han också stavat fel är det fel av mig ?

Visa signatur

||ASUS Z390-Formula||9900K@5.0Ghz||360(60MM)+280+120mm EKWB Custom loop (9Fans)||32GB corsair dominator 3000mhz cl15||X2 RTX 2080TI EKWB||asus hyper m.2 x16||X2 970 EVO 1TB||960 EVO 500GB||Corsair ax1600i||Corsair 500D RGB||
Monitor: ACER X27 4K 144HZ

Permalänk
Skrivet av Svensktiger:

Ja men vill ju gärna tro det.
Men "rotation" är ju att ta i när de flesta klasser har typ 2 knappar att hålla reda på medans man nukar

Det var väl inte så mycket nuke, utan man hade sin rotation som man körde. Backstab, rupture, slice and dice och feint (som rogue). I sällsynta fall även expose armor.

När du nämnde pom Pyro så kom jag att tänka på en mage jag mötte i vanilla, pom hade buggat för honom och var aktivt hela tiden (tills han dog). Men han fick sig ett gäng kills först med sina instant pyros.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: ja
Tillbehör: ja

Permalänk
Skrivet av AdoringFan:

Lirat lite beta.

Känns helt klart annorlunda från 2005.

Distansen man kan slå på saker och ting är ju väldigt hög.
Gnome females är rätt breda, de var smala förr. Nästan bredare än en human female, galet nog.

NPCs gör väldigt lite skada.
Kan som mage dra på mig runt 4st utan att ha några problem.

Känns mer som att lira retail wow än vanilla.

Eliterna är också väldigt veka.

10+ år med snabbmat sätter sin spår .

Nej men allvarligt tror jag det kan bero på att förut så spelade man inte på widescreens. Det "drar" ju ut allt lite på bredden.

Det andra kan jag ej kommentera.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SuperDuperKillen:

10+ år med snabbmat sätter sin spår .

Nej men allvarligt tror jag det kan bero på att förut så spelade man inte på widescreens. Det "drar" ju ut allt lite på bredden.

Det andra kan jag ej kommentera.

Widescreen drar inte ut någonting på bredden om man inte tar en 4:3 upplösning och kör den på en 16:9 skärm.

Permalänk
Medlem

WoW Vanilla Lead Mark Kern's stream is a must-watch for anyone interested in the game's development
https://www.reddit.com/r/classicwow/comments/bv8sto/wow_vanil...

Permalänk
Konsolgrävare
Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Vet någon om vi behöver en aktiv prenumeration för att få en inbjudan till beta-servern?

Visa signatur

Intel Core i9 13900KS - ASUS ROG Maximus Z790 Extreme - ASUS RTX 4090 Strix Gaming OC - Dell 34" Alienware AW3423DW - Corsair 32GB DDR5 7200MHz CL34 Dominator Platinum - Corsair Ax1600i - Samsung 990 Pro 2TB - Corsair K70 RGB MK.2 Blue - Logitech G502X PLUS - Beyerdynamic Mmx 300 2nd Gen

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Nessa:

Vet någon om vi behöver en aktiv prenumeration för att få en inbjudan till beta-servern?

Det behöver du.

"To fill our pool of beta and stress test participants, we’ll be choosing dedicated players who meet select criteria from both the WoW Classic beta opt-in and the standard Warcraft beta opt-in. Participants will also need to have an active subscription or active game time on their Battle.net Account. While opting-in to the beta is the primary way to make sure you’re in the running to join the test it doesn’t guarantee an invitation to the closed beta test. We may also consider additional factors such as how long a player has been subscribed to the game so that we have the right mix of players to ensure great feedback toward making WoW Classic the very best experience for the community."

https://worldofwarcraft.com/en-us/news/22990080/mark-your-cal...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

@tyvar1:

Tack så mycket. Jag antar att det är dags att aktivera mitt konto igen

Visa signatur

Intel Core i9 13900KS - ASUS ROG Maximus Z790 Extreme - ASUS RTX 4090 Strix Gaming OC - Dell 34" Alienware AW3423DW - Corsair 32GB DDR5 7200MHz CL34 Dominator Platinum - Corsair Ax1600i - Samsung 990 Pro 2TB - Corsair K70 RGB MK.2 Blue - Logitech G502X PLUS - Beyerdynamic Mmx 300 2nd Gen