Hur sparar jag min kundvagn?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Over the rainbow
Registrerad
Sep 2006

Hur sparar jag min kundvagn?

Hur sparar man kundvagnen om man vill skapa en ny kundvagn och jämföra mot den gamla?

Vänligen Besvara också de SISTA inläggen i trådarna inte bara de första! (Det första inlägget kan mycket väl ha hunnit bli inaktuellt.)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2013

@Mizzarrogh:

Beror helt på vilket företag du köper hos.

Brukar heta något i stil med "spara lista" eller "skapa länk".

Vissa sidor har inte funktionaliteten alls, då fungerar skärmdump.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Narnia
Registrerad
Sep 2015

tror inte man kan det på inet men testa att logga in och se om det går annars kan du ju öppna 2 flikar och tömma ena korgen och göra ny kundvagn på ena fliken och jämföra med den andra alternativt ta screenshot.

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Over the rainbow
Registrerad
Sep 2006

Hos inet står det "skapa länk" men kan jag spara den internt på min sda där för att bilda mig en uppfattning om kostnad för två olika typer av riggar (i mitt fall Intel jämfört med AMD).

Vänligen Besvara också de SISTA inläggen i trådarna inte bara de första! (Det första inlägget kan mycket väl ha hunnit bli inaktuellt.)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Narnia
Registrerad
Sep 2015
Skrivet av Mizzarrogh:

Hos inet står det "skapa länk" men kan jag spara den internt på min sda där för att bilda mig en uppfattning om kostnad för två olika typer av riggar (i mitt fall Intel jämfört med AMD).

ja du kan ta t.ex bildlänken och sätta den i ett text dokument och ta fram den senare när du behöver den.

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falun
Registrerad
Mar 2011
Skrivet av Mizzarrogh:

Efter du namngett den och skapat en länk sparas den under kundvagnar på din sida
Eller som det står på inet "Min Sida" bredvid kundvagnen

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Over the rainbow
Registrerad
Sep 2006

jaha, det stod inget alls om det, men nu såg jag hur det fungerar, men skrev alltså bara in namnet på den efter att man loggat in, jag förstod mig inte på dendär rutan förut, vad den var till för...
Det var ju extremt enkelt när man väl sett vad det var.
Mest logiskt i min värld är ju annars att man får upp tex en URL länk (edit som man ser sedan) när man trycker på knappen och att man går in och sparar, men då vet jag att allt sker automatiskt när mans slänger in ett par kråkfötter i rutan.

Trädvy Permalänk
Inet
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2007

@Mizzarrogh:

Hej,

Precis som du redan upptäckt sparas de automatiskt, ja.
Vi får kika på att lägga till en prompt som berättar det när kundvagnen skapas, frågan har nämligen dykt upp förr.
Tack för att du uppmärksammade!

Mvh

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Twitter

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Over the rainbow
Registrerad
Sep 2006

Det var superenkelt när man väl visste det.
Jag tror att det är vanans makt som ställer till det.