Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av AtreX:

Tack kära SweC för att ni fortsätter att producera välskrivna, informativa och djuplodande recensioner och inte bara fokuserar på video-/vlog-formatet. Har absolut inget emot att det görs videoinnehåll, men är väldigt tacksam över att ni fortsätter att ha fokus och tyngd även på de skrivna delarna av recensionen, det uppskattas verkligen!

Skrivet av Alotiat:

Håller med om detta.

Finns ett flertal recensioner där man (d.v.s. jag) helt enkelt inte har tid eller lust att titta på en video i X antal minuter, utan man vill bara snabbt skumma igenom recensionen på 0-2 minuter. Och då är det uppskattat att texterna är skrivna med eftertänksamhet och kvalité.

Stort plus för att ni varierar bland olika plattformar (skrift + bild/ljud)! Uppskattas av en nyhets-junkie som jag som bara vill skumma igenom nyheter så snabbt som möjligt

Kul att höra (läsa)! <3 Kan säga att vi fortfarande tror på informativa och djuplodande tester i textform och inte har några planer på att sluta med det, även om vi ska börja producera alltmer video. Det senare ser dock jag mer som ett komplement snarare än ersättare till textskrivna tester, som jag själv också föredrar generellt sett.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Avstängd

Har nu flyttat över alla mina delar från ett billigt strunt chassi från Netonet till ett P182,
Hade där en cpu kylare från Noctua,NH-U9B se2.
Och får nu plats med min Noctua NH-D14 jag har liggandes.
Så ska bli intressant att prova överklocka gamla I5-760 igen.
Vet att den är stabil på 4 gigahertz(kör stocksettings nu.
Ej dator i signatur,min dator nr.2

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nefus:

Jonas säger att P280 var ett bra chassi, det var riktigt bedövligt, jobbigt att bygga i, väldigt plasigt och min kusin som hade det bytte chassi för alla fötterna på chassit hade gått av. Ren skitkvalité.

Har ett själv och tycker det är av väldigt god kvalité faktiskt. Inga problem att montera komponenterna i det heller.

Funderade ett tag på att byta ut det vid nästa uppgradering, men just nu så ser jag inte någon anledning till att inte behålla det.