Medlem vinner AOC Agon AG322QCX på 31,5 tum med AMD Freesync i 144 Hz

Permalänk
Melding Plague

Medlem vinner AOC Agon AG322QCX på 31,5 tum med AMD Freesync i 144 Hz

Efter att ha gått igenom hundratals bidrag har AOC:s jury utsett en vinnare, som kammar hem den stora spelorienterade skärm Agon AG322QCX med WQHD-upplöst MVA-panel och AMD Freesync.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

G r a t (t) i s

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Grattis! Får nöta på min gamla AOC 23" IPS 60hz ett tag till!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lidodido:

Grattis! Får nöta på min gamla AOC 23" IPS 60hz ett tag till!

Skickades från m.sweclockers.com

Jag höjer (sänker?) med min Benq 21.5" TN 60Hz.

Permalänk
Medlem

Vilket pris! Grattis!

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk

Kul för grabben.
Mindre kul när man själv betonade humor som ni ville och så vann ett seriöst bidrag

Visa signatur

3600X@4.2GHz, RTX 3070 Ti, 16GB DDR4@3.6GHz, NH-D15, Fractal Design Define Mini C

Permalänk
Medlem

Grattis! Har sett dig rätt mycket runt om på forumet så det är väl kul att en aktiv användare vinner

Visa signatur

Ryzen 5600 | RTX 3080

Permalänk
Medlem

Grattis @Hazelberg

Tycker ni andra ska sluta bete er som dåliga förlorare och vara glada för någon annans skull.

Välj att se det som ett lotteri istället, alla har lika chans att vinna. Inte talar man om orättvisa om grannen vinner på lotto bara för att man själv också köpt en lott?

Visa signatur

AMD Barton Xp 2400+ Mobile @ 2680 mhz!Sapphire Radeon 9800 pro @ orginal, TwinMos Winbond 2x256, 250 Gb WD S-ata, 120 gb Maxtor, Seagate 200 gb

Permalänk
Medlem

Här var mitt bidrag, grattis till skärmen!

För det första skall den vara curved, ha en snygg fot och vara höj/sänkbar. Sen skall den ha en funktion som jag kallar "Don't get caught doing stuff you are not suppose to on your computer at work or at home" Eller den sexiga förkortningen "DGCDSYANSTOYCAWOAH". Detta funktionen baseras på den inbyggda eyetrackern som sitter i ramen på skärmen. När man installerar skärmen får man sitta i en timme och kalibrera ögonen mot en massa videos. Efter varje video får man klicka på OK/Ej OK. Detta för att systemet skall förstå vad den skall reagera på. Efter detta så lär sig systemet helt självmant. Eyetrackern läser konstant av dina ögon samt innehållet du tittar på för att skapa ett användarmönster. När du loggar in på datorn så startas systemet automatiskt och ligger och loggar. Den känner dig, den vet vem du är. Hur du jobbar och när du jobbar. Dessutom när du inte jobbar. Du sitter på jobbet och slösurfar, chefen misstänker detta och springer in på ditt kontor för att kolla vad du gör. Sekunden medans chefen kliver in genom dörrkarmen ser DGCDSYANSTOYCAWOAH att dina ögon går ifrån lugnt och stadigt till panik. Då slår systemet larm och stänger ner alla flikarna som inte är arbetsrelaterade och öppnar excel samt andra arbetsprogram. Du hinner inte ens flytta musen innan allt är klart. Chefen ber om ursäkt för att han misstänkt dig för sådan aktivitet. Winner Winner Chicken Dinner.

Eller tänk er följande scenario.

Du sitter och rycker i kamelen samtidigt som du kollar på barnförbjudet hemma. Du hör att frugan vaknat och går ute i hallen. Du har några få sekunder på dig att få upp kallingarna, stängt ner damerna på datorn och städat undan. DGCDSYANSTDOYCAWOAT systemet i skärmen ser att användarens ögonmönster gått utanför ordinarie graf och stänger ner porren, rensar historiken och öppnar Pubg. Helt automatiskt. Du hinner dra på dig kalsongerna, sträckt på dig och startat en match. Frugan kommer in och frågar när du kommer i säng, du säger "Alldeles strax älskling". Hon stänger dörren medans du lutar dig bakåt i stolen, tittar upp i taket och tackar DGCDSYANSTOYCAWOAH systemet för att ännu en gång räddat ditt skinn.

DGCDSYANSTOYCAWOAH - For people, by people.

Visa signatur

|MB: MSI X570 GAMING PLUS |CPU: Ryzen 5600X @ 4800Mhz |GPU: ASUS RTX 2070 SUPER ROG Strix |RAM:Corsair Vengeance RGB PRO @ 3600Mhz|SSD Corsair Force MP510 960GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toasterlovin:

Kul för grabben.
Mindre kul när man själv betonade humor som ni ville och så vann ett seriöst bidrag

Ja, för 8K i 240Hz är ju jätteseriöst. Att kunna vika ihop en skärm til ett VR-headset är jätteseriöst det med.

Är det roligt? Knappast, men det är i princip omöjligt att skriva något humoristiskt om en skärm och jag kan nästan garantera att ditt bidrag inte var roligt det heller. Det är ingen som förväntar sig att bidragen ska vara roliga eller fyndiga, det är bara ett sätt för tävlingsarrangörer att kringgå lotterilagen.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 1600 GPU: Asus GeForce GTX 1060 6GB DUAL Moderkort: MSI B350M Mortar
RAM: 16GB Corsair Vengeance DDR4 3200MHz PSU: Corsair RM750X
Laptop: ThinkPad T480s, Core i7 8550U, 16GB RAM Mobil: Samsung Galaxy S10

Permalänk
Medlem

Grattis

Tror du kommer att få många roliga timmar med den nya skärmen.

Gläds med dig

Grattis igen

Visa signatur

Moderkort: Asus X570-E Gaming, CPU: Ryzen 5800x, Kylning: Noctua D15S.chromax, Minne: Corsair Vengeance RGB PRO SL 32 GB 3600 MHz, PSU: EVGA 750W G2, Lagring: Sandisk 256 GB SSD (Systemdisk), M.2 Samsung 980 PRO 512GB (Spel), 4 mekaniska i olika storlekar + 4 externa usb diskar.
Chassi: Cheifetc Mesh ca-01b-bl-b Full Tower.

Permalänk
Medlem

Haha riktigt bra skrivit, välförtjänt! Klart man hade velat vinna själv, men vem inte det?

Stort grattis!

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk
Medlem

Grattis vinnaren. Får nöja mig med min LG W2453VQV från 2009 tills jag får råd att köpa en "nyare". Men jag menar från mitt djupaste som god förlorare även i denna tävling: Grattis Hazelberg för vinsten. =O)
Hoppas nu på bättre chans för min del på tävlingen med hård-diskarna då mina drygt 5-6 år gamla hård-diskar börjat segna ihop även dom. =O)