Egna annonser & PM i mobilsidan funkar ej bra?

Permalänk
Medlem

Egna annonser & PM i mobilsidan funkar ej bra?

Sitter på telefonen & skriver just nu, så kanske blir lite halvdan förklaring.

Men främst så verkar just PM inte ha någon enkel eller ens en sida i mobilsidan, rätta mig om jag har fel? Får hela tiden gå in på dator varianten för att det är enklare/smidigare.

Sedan att sköta sin annons via mobilsidan är också riktigt osmidigt. Det är helt enkelt bara att ha uppe datorsidan som gäller?

Visa signatur

ASUS GeForce RTX 4080 TUF
Intel Core i5 13600K 3.5 GHz
Corsair 32GB DDR4 3600MHz
@4K/138Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av gurkburk92:

Det är helt enkelt bara att ha uppe datorsidan som gäller?

Ja, mer eller mindre. PM finns ej på mobilsidan, annonsering likaså. Det var skrivits lite om det i den här tråden och en fungerande mobilversionen ska tydligen vara under uppbyggnad även om det inte finns någon tidsplan.

https://m.sweclockers.com/forum/trad/1496348-citera-flera

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av ågren:

Ja, mer eller mindre. PM finns ej på mobilsidan, annonsering likaså. Det var skrivits lite om det i den här tråden och en fungerande mobilversionen ska tydligen vara under uppbyggnad även om det inte finns någon tidsplan.

https://m.sweclockers.com/forum/trad/1496348-citera-flera

Vill inte vara den som märker ord, men vi faktiskt har en fullt fungerande mobilsida idag. Däremot ska den bli mer funktionell och ligga mer i linje med desktop, det arbetet pågår i detta nu och kommer ske löpande framåt.

I vilken ordning funktioner tillkommer kan jag dock inte svara på i nuläget, men både PM och att använda Marknad på mobilsidan har hög prioritet.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Vill inte vara den som märker ord, men vi faktiskt har en fullt fungerande mobilsida idag. Däremot ska den bli mer funktionell och ligga mer i linje med desktop, det arbetet pågår i detta nu och kommer ske löpande framåt.

I vilken ordning funktioner tillkommer kan jag dock inte svara på i nuläget, men både PM och att använda Marknad på mobilsidan har hög prioritet.

Inte för att vara otrevlig men hur kan man påstå att den är fullt fungerande när i stort sett alla funktioner utom möjlighet att läsa och skriva inlägg saknas? Ur teknisk aspekt är det mer som en blogg än ett interaktivt och 'fullt fungerande' forum i dess nuvarande form.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av ågren:

Inte för att vara otrevlig men hur kan man påstå att den är fullt fungerande när i stort sett alla funktioner utom möjlighet att läsa och skriva inlägg saknas? Ur teknisk aspekt är det mer som en blogg än ett interaktivt och 'fullt fungerande' forum i dess nuvarande form.

Skickades från m.sweclockers.com

Tycker det är viss skillnad på om någonting fungerar eller saknar funktioner, men vi lämnar väl semantiken då. Hoppas i alla fall beskedet om att PM och Marknad är på gång på mobilsajten är tillräckligt i dagsläget.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner