Powercolor visar AMD Radeon RX Vega Red Devil

Permalänk
Medlem
Skrivet av GilbertG:

@Nikkeboi
Jag har ingen lust att slösa min tid på dig mer då du bara trollar. Att du inte vill förstå eller bemöta fakta är ditt problem. Goddag.

Vem det är som är ett troll går ju att diskutera.
Har bemött dina personliga påståenden som du kallar "fakta" men det ledde ingenvart.
Du började istället snacka om att jag tar det personligt och att jag har pengar i DP av någon anledning och kasta ur dig strunt som att "du har hört att displayport har ett sämre kontaktdon än displayport".
Sen skriver du att HDMI aldrig haft några problem med höga refreshrates osv.
Jag känner bara att jag måste informera folket som läser i den här tråden att du har fel så att ingen får för sig att tro att det du skriver är sant

Permalänk
Medlem

Jag har fått för mig att fördelen med DP har varit att den fram tills nu har haft högre högre uppdateringsfrekvens på vissa upplösningar samt billigare för att det har varit fri standard, dvs inget behov av att betala licenskostnader. Men det är nog jag som har varit ute och cyklat.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

SpelDator: | Asus ROG Strix XG438Q 4K 120hz| AMD Ryzen 5 5600X 3.7 GHz 35MB| B450 I AORUS PRO WIFI| MSI Radeon RX 6800 16GB | Corsair Force MP510 1920GB M.2 NVMe | Samsung EVO 860 2TB | Seagate Guardian BarraCuda 2.5 5TB| Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Vengeance LPX Svart| Ghost S1 MK2| Corsair SF750 750W 80+ Platinum| Logitech MX Sound| WD My Passport V2 USB 3.0 4TB| Buffalo Mediastation Ultra-Thin Portable Blu-Ray writer| Logitech Logitech G604 Lightspeed

Permalänk

Ondskefulla namn powercolor har, står evilking på mitt Voodoo2 12MB kort

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB