Prisjakt tävlar ut Presentkort hos valfri butik under Black Friday

Trädvy Permalänk
Inhibitor
Registrerad
Dec 1999

Prisjakt tävlar ut Presentkort hos valfri butik under Black Friday

Populära prissökmotorn Prisjakt har gjort en specialsida för att samla de bästa erbjudandena under Black Friday och firar med en tävling, där två medlemmar med snart tomma plånböcker ska vinna presentkort.

Läs hela artikeln här

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jönköping
Registrerad
Feb 2011

Oj! Nu var det tätt med tävlingar! Kul också att verkligen alla kan vara med och att man inte behöver typ 1337 photoshop skillzorz.

Första inlägget i en tråd är sällan relevant när tid har förflutit. Vänligen svara på mitt senaste inlägg i tråden, inte det första, annars blir det kass. http://ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2011

Vad går tävlingen ut på? Av någon anledning får jag inte veta det när jag surfar med mobilen.

Skickades från m.sweclockers.com

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
sektor 001
Registrerad
Aug 2003
Skrivet av Ozzed:

Oj! Nu var det tätt med tävlingar! Kul också att verkligen alla kan vara med och att man inte behöver typ 1337 photoshop skillzorz.

Lugn, det har nog inte varit ett krav tidigare heller.

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Aug 2008
Skrivet av ClintBeastwood:

Vad går tävlingen ut på? Av någon anledning får jag inte veta det när jag surfar med mobilen.

Du ska svara på följande: "Du har bränt hela lönen på Black Friday! Hur överlever du resten av månaden fram till jul? Humor premieras."

Intel Core i7-4770K 3,5 GHz | Asus Radeon R9 280X 3 GB DirectCU II TOP | Asrock Z87 Extreme6 | EVGA Supernova 750 G2
16 GB Adata XPG 1600 MHz | Corsair Carbide Air 540 | Samsung Syncmaster S23A700D | Ducky Shine 3 | Mionix Castor

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Huddinge/Stockholm
Registrerad
Jan 2015
Skrivet av ClintBeastwood:

Samma här, ta bort ”m”et från länken så ser du

Dator 1: | i7 7700k | MSI GTX 1080 Gaming X | MSI Z270 Gaming pro carbon | Corsair LPX DDR4 16 GB | FD define S | Samsung 850 EVO 1TB | Noctua NH-U12S | Corsair RM750x 750W | Windows 10
Skärm 1: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q 1440p @ 165Hz/IPS/G-Sync

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2015

Äh, låt erat "m" stå kvar. Större chans att jag vinner då!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2004

När kommer vinnarna att meddelas?

Dator - Eizo S2431W, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 4970K, CM Hyper EVO 212, Asus Z97, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 16 gb Kingston DDR 3 1833Mhz, Gigabyte Geforce Windforce 970, Asus Zonar DG, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80!