Sweclockers Fraktfritt förbättrad

Trädvy Permalänk
Inet
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2007

Sweclockers Fraktfritt förbättrad

Hej kära medlemmar.

Nu när det är Black Friday tänkte vi passa på att tipsa om att ni numera kan göra era Inet-konton permanent fraktfria!

Här har du all info om hur du aktiverar ditt konto: https://www.inet.se/kampanj/4115

Likt artikeln vi använde tidigare kommer alla beställningar som inte är hempaket, företagsbeställningar eller beställningar av vår monteringstjänst bli helt fraktfria.

Vi kommer också lägga upp erbjudanden som endast verifierade Sweclockers-medlemmar kan se, och det kanske är så att det inte dröjer längre än till imorgon tills att ni ser några av fördelarna med att hänga på Sweclockers… Eftermiddagen är en trevlig tid på dygnet...

Att aktivera innebär inga ytterligare påföljder, så som mailutskick eller liknande, utan är helt fristående.
Vi har inte tillgång till Sweclockers.com kontoregister och kan inte se vems konto som tillhör vem, utan vi använder en webservice Sweclockers använder för att ge true/false på e-postförfrågningar.

Hoppas ni får fortsatt nytta av tjänsten och att ni tipsar era nära och kära!

Mvh Inet

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Twitter

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2004

Riktigt schysst initiativ

Fler företag borde känna till vikten av fri frakt och en pingvinstång i paketet

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | BenQ 2420Z 24" 144hz | Corsair K65 RGB MX Red | Zowie FK1 | Xtrfy XGP-L4

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örnsköldsvik
Registrerad
Jun 2012

Perfekt!

Hejhoppsan

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2005

Verkar inte funka bra i Firefox-waterfox. händer inte ett skvatt när man tycker på knappen!
Funkade i Edge dock!

/Holo

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2005

Trevligt

En ssd som baseras på en kontroller från sandforce komprimerar data för ökad prestanda/livslängd. AS-SSD använder data som inte går att komprimera och ger då sämsta möjliga resultat, ATTO använder data som är lätt att komprimera och ger bästa möjliga resultat. Eftersom program/os/spel ofta går att komprimera någorlunda bra så hamnar den verkliga prestandan någonstans mellan dessa resultat vid normal användning.

Trädvy Permalänk
Inet
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2007
Skrivet av holo:

Verkar inte funka bra i Firefox-waterfox. händer inte ett skvatt när man tycker på knappen!
Funkade i Edge dock!

/Holo

Tack för tipset, vi tar och kikar på det!

Mvh

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2013

Klart man skall bli verified!!!

men vadå hänga i morrn eftermidag, För tusan vi har över 250 pers bokade inför middagen med dans, jag har ju bara inte tid att hänga på clockers just imorrn eftermiddag. Jag måste helsteka oxfile.....

Jag tickade i få nyhetsbrev,@inet kanske kommer det den vägen också...

Mobo: ASUS ROG STRIX Z270I GAMING | CPU: i7-7700k @4.8 & 1.200v | GPU: Gigabyte 1080ti Waterforce | RAM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 2400MHz | PSU: Corsair RM650x gold | Chassi: Fractal Design Define Nano S | CPUkylare: Corsair Hydro H115i |SSD1: Samsung M.2 960 Evo 500 Gb| SSD2:Samsung 850 Evo 1Tb | HDD: WD Black 1Tb | Monitor: Acer Predator X34 @100hz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vargön
Registrerad
Jan 2014

@inet
Om man beställde nyss och inte hann fixa fraktfritt då?

Desktop: Fractal Design Define S Svart, ASUS Z170 PRO GAMING, Intel Core i7 6700K 4.0 GHz 8MB, ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX DC3 OC, Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance, OCZ TR150 480GB, Corsair RM550x 550W, be quiet! Pure Rock, TP-Link Archer T9E AC1900.

Trädvy Permalänk
Inet
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2007
Skrivet av HolyPriest:

Klart man skall bli verified!!!

men vadå hänga i morrn eftermidag, För tusan vi har över 250 pers bokade inför middagen med dans, jag har ju bara inte tid att hänga på clockers just imorrn eftermiddag. Jag måste helsteka oxfile.....

Jag tickade i få nyhetsbrev,@inet kanske kommer det den vägen också...

Hehe, tyvärr var detta inget vi kunde förutse!

Vår plan är att försöka nå alla som är verifierade medlemmar och som har bockat i nyhetsbrev, ja!

Mvh

Trädvy Permalänk
Inet
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2007
Skrivet av Foolson:

@inet
Om man beställde nyss och inte hann fixa fraktfritt då?

Skicka ditt ordernummer över PM så ska vi se vad vi kan göra!

Mvh

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2013

Snyggt!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Maj 2013

Trevligt. Lite jobbigt att behöva ha samma mail bara...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tyresö
Registrerad
Apr 2008

Done!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2012
Skrivet av Aene:

Trevligt. Lite jobbigt att behöva ha samma mail bara...

Bara att tillfälligt ändra din e-postadress på Inet till samma som du har på Sweclockers, sedan verifiera medlemskap. Därefter kan du byta tillbaka till den du hade förut.

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Maj 2003
Skrivet av holo:

Jag kan bekräfta detta, om det nu fanns någon tveksamhet runt det hela.
Stendött om man kör Firefox. Stängde av min enda addon när jag var där bara för att se om det var vad som spökade, men icke...

Edge, fungerade. Fick "tillfälligt" byta epost, tog säkert... 5 sekunder att aktivera och byta tillbaka.
Fast då kan man ju undra vad som hindrar en från att "verifiera" som SweClockers medlem på hundratals konto.
Jaja.

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2016

Förstår inte poängen med det här har aldrig beställt något kan det vara för att jag bor nära eran butik?

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Trädvy Permalänk
Skribent
Adam Syrén
Plats
Hemma
Registrerad
Aug 2010

Hmm, får inte upp någon Sweclockers-ruta alls. Har även registrerat en firma på mitt konto hos er (beställer bara via den ibland, oftast privat), kan det orsaka bekymmer kanske? Verkar dock inte gå att ta bort den utan att kontakta kundtjänst.

EVGA GTX 1080 Ti | 4790K @4,8GHz | Fractal Design Celsius S24 | ASUS MAXIMUS VI IMPACT | 16GB DDR3 @2400Mhz | Corsair SF450 | 3TB HDD | 120 & 1050 GB SSD | Fractal Design Define Nano S | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & Philips 50PFT4009/12 | Windows 10 64-bit

Trädvy Permalänk
NintendOrakel
Registrerad
Maj 2015
Skrivet av -=Mr_B=-:

Jag kan bekräfta detta, om det nu fanns någon tveksamhet runt det hela.
Stendött om man kör Firefox. Stängde av min enda addon när jag var där bara för att se om det var vad som spökade, men icke...

Edge, fungerade. Fick "tillfälligt" byta epost, tog säkert... 5 sekunder att aktivera och byta tillbaka.
Fast då kan man ju undra vad som hindrar en från att "verifiera" som SweClockers medlem på hundratals konto.
Jaja.

Ja det funkade inte alls med FF så jag körde med chrome.

2018 ἅπαξ λεγόμενον = "/något som/ endast sagts en gång"
Friend Code: SW-8236-3563-9899

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2002

tack för detta veriferad och klar.

amd xp 2000+ | abit kx7-333R with USB 2.0 | 256 ddr pc-266 | WD 80 GB 7200 rpm + Maxtor 740-6L 60 GB 7200 rpm ata-133 + 4 120 GB i raid 1+0 | Inno3d Geforce 4 ti-4200 128 ddr | Memorexx dvd 16x48 | Artec 32x12x48 | PSU 350 watt (tyst) | Windows XP Proffesionell

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Olofström
Registrerad
Mar 2014

grymt!

Phanteks Entoo evolve matx temperd glass, Intel i7 5820k, 32gb Hyper beast ram, Asus GTX 1080 strix, EVGA micro 2 x99, 2 stycken Samsung evo850 500gb

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2015

Måste man ha samma e-post på inet som man har på SweClockers?
i så fall är man ju inte längre anonym på SweClockers,vilket jag föredrar ,hoppar detta då.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2011

<foliehatt>
Börjar jag få brevlådereklam nu då är det sluthandlat på Inet.
Genom vanlig reklamlogik numera så Inetkonto->kopplad till SWC konto->ägs av Geeks AB som vi inte vet hur dom hanterar "kund"-uppgifter.
D.v.s. fritt fram för skrupellösa att skicka/kontakta trots nix och "ingen reklam" lapp.
</foliehatt>

I händelse av utebliven reklamskörd:
Bra finess !
Inet's site är en stor anledning till återvändande kunder skulle jag tro.
Ingen usel copy/paste wordpress lookalike (à la Dustin) som buggar med 90% av browsers.
Helt övertygad att bara varukorgsfunktionen med sina enkla länkar drar in massor av pengar varje år.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2015

Schyst erbjudande men trist att det ska vara samma mail då min email här har blivit pwned via Sweclockers så den använder jag bara här.

Min dator är Cat-säker.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ower the rainbow
Registrerad
Sep 2006

Det fungerar inte i Firefox för mig heller.
Verifierade det genom crome i stället.

"We apologize to nobody" -Tim Steinfort
Vänligen Besvara också de SISTA inläggen i trådarna inte bara de första! (Det första inlägget kan mycket väl ha hunnit bli inaktuellt.)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2010

Härligt! Verifierad.

Core i7 3770k 5GHz @ 1.36V - ASRock Z77 Extreme4 - Corsair Vengeance 16GB - Asus GTX 1070 ROG STRIX @ 2050MHz - Samsung 830 128GB/Samsung 850 Evo 500GB - Antec TP 650W - Fractal Design Define R4
Full spec

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Eksjö
Registrerad
Sep 2012

@Inet: grymt tack inet!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2008

Verified
Borde fler butiker ta efter!

He was truly the Bright Night

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Årg. 2002/2003
Registrerad
Maj 2003
Skrivet av Inet:

Vi kommer också lägga upp erbjudanden som endast verifierade Sweclockers-medlemmar kan se, och det kanske är så att det inte dröjer längre än till imorgon tills att ni ser några av fördelarna med att hänga på Sweclockers… Eftermiddagen är en trevlig tid på dygnet...

Ah, för en person med redan grav beslutsångest gjorde inte detta mig lugnare precis.
Nu står det dessutom 5 dagars leveranstid på moderkortet jag valt till min custom-pc...

Uppskattar dock allt ni gör för swec - inte konstigt att ni är så extremt uppskattade (även av mig, både på nätet men särskilt på Ringön - alltid kanonpersonal)

neque dapibus ac.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tullinge
Registrerad
Mar 2003

Trevligt

Historia CPU
Intel,Intel,Intel,Intel,Intel,AMD,AMD,AMD,AMD,AMD,Intel,AMD,Intel,Intel,Intel,AMD,Intel,Intel,Intel,Intel,AMD,Intel,AMD
Historia GPU
3dfx,3dfx,3dfx,Matrox,Nvidia,ATI,ATI,Nvidia,ATI,ATI,ATI,ATI,Nvidia,ATI,ATI,Nvidia,Nvidia,ATI,ATI,Nvidia,ATI,Intel,Nvidia

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Arvidsjaur
Registrerad
Jul 2001

Inet and SweClockers, sitting in a tree...

Men nånting är som sagt fel med FF. Funkade med Edge.

| ASUS Z87M-Plus | Intel Core i5-4670K | Corsair Vengeance DDR3 PC12800 CL10 LP 4x8GB | ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP! Extreme | Corsair HX650 650W PSU | Creative SoundBlaster Z | Samsung 830 256GB SSD | Samsung 850 EVO 500GB | Wester Digital Green 1TB HDD | ASUS BC-12D1ST BD-ROM | Dell 3011WFP (2560x1600) | Win10 Home | Bahnhof 100/100 |