Nygammal wow spelare söker sällskap

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2006

Nygammal wow spelare söker sällskap

Hallå!

Köpte Legion på black friday, fick feeling! Men saken är den att jag inte har spelat wow på 7 år - så man kan väl säga att jag är en total noob numera. Men jag är väldigt sugen på att spela med andra, jag har skapat en pandaren monk på Argent Dawn, är lvl 21 men det går sakta men säkert framåt

Heter Kronokel ingame, skicka ett brev eller svara här, har även discord!

//Kronokel

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tanzcentrum, Stuttgart
Registrerad
Feb 2007

Det går inte att vara noob i WoW längre. Man blir ju guidad ingame hela vägen från 1-110 numera.

Men jag avundas dig som spelar igenom allt nytt content (efter Cataclysm) för första gången. Själv har jag levlat så många gubbar, att jag kan i stort sett alla quests utantill.

Men lycka till med levlandet!

Das Haus, det bästa inom House.

| ASRock X370 Gaming Pro Fatal1ty | Ryzen 1700@4Ghz | 32GB DDR4 3200 CL14 | MSI 1080ti Gaming X | Samsung 960 Pro 1tb M.2 SSD | Dell UP3017 2560x1600 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2015

Svenska guilden friskyttarna finns på silvermoon alliance. Har själv börjat spela med dom nu då jag inte har så många vuxna vänner kvar i wow. Du är alltid välkommen dit 😁 min bt är linusolsson#21533 om du är intresserad 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2017

Vi är 12-15 personer på Tarren mill servern. Många "vuxna" , se även min tråd om wow classic projektet vi dratt igång ni är välkomna dit om ni vill rasta av er lite. Jag spelar själv bara för att hålla ångan uppe till classic, samt att jag inte loggat in på spelet på 6 år

adda mig om ni har frågor sylvass#21918