Forumdelen sponsras av

Ny Benq W1090 projektor startar inte

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Indal
Registrerad
Maj 2007

Ny Benq W1090 projektor startar inte

Hej,

Ja som rubriken lyder, kom nyss hem med en projektor och jag vet inte om det är något jag har missat men den vill då inte starta för mig.

Det som händer är att den lyser orange när jag pluggar in strömmen när jag väl trycker på power kommer den att börja blinka grönt vilket den gör en stund tills den slutligen slår ifrån och börjar blicka rött.

Kollade i manualen och där får jag fram följande "The projector has shutdown automatically. If you try to re-start the projector, it will shutdown again. Please contact your dealer for assistance."

Är det någon som har varit med om detta och kan dela med sig av sin visdom ?

ASUS P8Z68-V PRO - 2500k @ 4.5 Ghz - Corsair 8GB DDR3 1600 Mhz - 1,5 + 2 TB Caviar Green - Samsung 830 128 GB - 7970 - Real Power M700 - Windows 7 x64

Trädvy Permalänk
Bildexpert 📺
Thomas Ytterberg
Registrerad
Mar 2013

@Ekzzor: Det låter som en DOA, så hör av dig till återförsäljaren direkt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Indal
Registrerad
Maj 2007

@Laxpudding: Verkar inte bättre, har försökt att hitta något svar angående just det här felet men hittar inget, så det är väl bara att vänta tills veckan då supporten är bemannad.

ASUS P8Z68-V PRO - 2500k @ 4.5 Ghz - Corsair 8GB DDR3 1600 Mhz - 1,5 + 2 TB Caviar Green - Samsung 830 128 GB - 7970 - Real Power M700 - Windows 7 x64