Fulkultur om TV-spel på språng

Permalänk
Melding Plague

Fulkultur om TV-spel på språng

I veckans avsnitt av Fulkultur avhandlas TV-spel på språng och det bjuds på diskussioner om såväl gamla som nya spelmaskiner, samt speltips från de medverkande.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Ett mycket underhållande avsnitt. Det var var dock inte Gameboy Advance och inte SP som såg ut som det ni talade om.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Lyxfällan 🎮
Skrivet av Dreijer:

Ett mycket underhållande avsnitt. Det var var dock inte Gameboy Advance och inte SP som såg ut som det ni talade om.

Det jag pratade om var GBA SP, men jag minns ärligt talat inte om jag och Ida kan ha pratat om olika enheter. Jag får lyssna på avsnittet igen jag också

https://goo.gl/images/onwgwz

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem
Skrivet av loevet:

Det jag pratade om var GBA SP, men jag minns ärligt talat inte om jag och Ida kan ha pratat om olika enheter. Jag får lyssna på avsnittet igen jag också

https://goo.gl/images/onwgwz

Skickades från m.sweclockers.com

Ah, okej. Tyckte hon talade om en enhet med kontrollerna "på sidan av skärmen" och instämde med att det var GBA SP, men jag kan ha missuppfattat situationen. Det var en bagatell, trots allt. Trevligt avsnitt. Det var kul att höra om Gizmondo igen, haha.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Skrivet av Dreijer:

Ah, okej. Tyckte hon talade om en enhet med kontrollerna "på sidan av skärmen" och instämde med att det var GBA SP, men jag kan ha missuppfattat situationen. Det var en bagatell, trots allt. Trevligt avsnitt. Det var kul att höra om Gizmondo igen, haha.

Måste vara vanliga gba.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Måste vara vanliga gba.

Ja.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk

Det liret alltså.... mitt första spel ever, 149kr kostade det 1982. Fick köpa det själv när jag fyllde 11. Åhléns i Gävle. Satt på bussen hem och fingrade på det....

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Yesss.. hittade igen min Game & Watch som jag trodde hade försvunnit! Den behöver lite lätt restaurering innan man kan testa den igen.

Batterierna som satt i var tillverkade i Västtyskland. Det är nog dags att byta ut dom.