Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Iggesund
Registrerad
Okt 2003

Fallout 4 Modpacks

Tjipp
Inte spelat Fallout 4 på evigheter och har precis köpt ny burk så tänkte dra in det igen och köra igenom det.
Förut när jag spelade Fallout 4 så hade jag nått lite mindre modpack som fixa lite allt möjligt som bättre menyer, mer inställningar och lite trevligare grafik.
Undrar om det finns nått liknande som kanske är lite mer uppdaterat idag?
Sitter på jobbet så är rätt begränsad i vad jag kan söka på spelväg här.
Men har ingen lust att läsa igenom och testa en massa moddar för att hitta en bra uppsättning.
Så om nån har förslag på ett enkelt pack som fixar upp lite grejer i spelet eller kanske några separate moddar så vore jag tacksam.

AMD Ryzen 5 1600 @ 4GHz | ASUS Prime B350-Plus | Crucial Ballistix Sport DDR4 2666MHz 16GB (2x8GB) | Palit GeForce GTX 1080 Dual OC | Crucial M500 SSD 120GB (System) | SanDisk Extreme II 2x240GB (Spel) | Seagate BarraCuda 3TB (Skrot) | Fractal Design Integra M 650W | Fractal Design Define R4

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Apr 2012

jag tycker ju att grassland, future weapons, seasons, Homemaker, darker nights, everyones best friend och HD texture uppdateringen ger en fin grund till Fallout 4. sen kan man ju lägga allt möjligt beroende på vad man vill, men dessa mods kör jag alltid med iaf

intel i7 8700k | Corsair Vengeance LPX DDR4 3000Mhz 16 GB | EVGA GTX1080Ti FTW3 | Asus ROG strix Z370-F | Be Quiet! straight power E9 700W | 2x samsung 850 evo 250GB raid + samsung 850 evo 500 GB + 3tb WD Red | Cryorig h7 | Fractal Design define C

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2012

Vill du uppbyggda settlements utan att vilja bygga själv så är sim settlements med
tillhörande insticksmoduler något för dig. Det är i stort sett som ett extra DLC
i modd-format. https://www.nexusmods.com/fallout4/mods/21872?tab=description

Il Drago Ruggente

| OS: Windows 7 64bit Ult | CPU: Intel i7 4790K 4,00Ghz | GPU: ASUS Geforce GTX 1060 6 GB| MB: Asus Z97A-pro gamer |
| RAM: Corsair XMS 3 8GB | PSU: Corsair AX750 | Chassi: NZXT H2 |
SSD: Intel 240 GB | CPU-Kylare: Noctua UH12 |