Firefox 57.0.2 startar inte i helskärm

Permalänk
Medlem

Firefox 57.0.2 startar inte i helskärm

Firefox 57.0.2 startar inte i helskärm. Den startar bara i halvskärm. Hur ändrar man på detta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av DPG:

Firefox 57.0.2 startar inte i helskärm. Den startar bara i halvskärm. Hur ändrar man på detta?

Har du ikon på skrivbordet? I såna fall kan du högerklicka på ikonen och välja Kör i: Maximerat istället för Normal

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD-FX:

Har du ikon på skrivbordet? I såna fall kan du högerklicka på ikonen och välja Kör i: Maximerat istället för Normal

Det var riktigt snabb svar och dessutom funkade det perfekt. Tackar så mycket

Permalänk
Medlem
Skrivet av DPG:

Det var riktigt snabb svar och dessutom funkade det perfekt. Tackar så mycket

Det ska inte behövas köras i Maximerat läge. Jag har också Firefox och den står på normal men ändå öppnas maximerat

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Rekordmedlem

Fönstren brukar väl som de stängdes ?

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD-FX:

Det ska inte behövas köras i Maximerat läge. Jag har också Firefox och den står på normal men ändå öppnas maximerat

Var tvungen och installera om. Det funkade i början men med lite ändringar i inställningarna och installerade plugins så hände det. Vet dock inte vad som orsakade det men är ändå nöjd nu då det funkar

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Fönstren brukar väl som de stängdes ?

Funkar inte även om man stänger av i maximerat läge. Väldigt skumt.