Forumdelen sponsras av

Sekundär skärm för youtube/discord/xbox

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2017

Sekundär skärm för youtube/discord/xbox

Tjena gänget!

Jag är nu såhär lagom till jul ute efter en julklapp. När jag satt och funderade ett tag så kom jag på att jag kanske ska önska mig en till skärm till datorn. Det jag undrar är om någon av er där ute har något tips på en inte för dyr skärm, som kan kopplas till xbox men som också fungerar bra som bara sekundärskärm till datorn, alltså för film och sådant samtidigt som jag spelar?

Tack på förhand!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2017

Själv andvänder jag bara en 19Tum TV för sekondär skärm. Kopplat med HDMI och funkar lika bra för Discord Youtube etc. och så är det enkelt att byta mellan xbox (360) och datorn!

//Kim L

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halland
Registrerad
Okt 2013

Man köper ju en ny primär skärm och sedan använder den gamla som sekundär

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2017

@Kimkys: Har ingen tv så kan lika gärna önska mig en ny

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2017

@Terrell: Jag har precis köpt en primär skärm, och hade ingen innan

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2009
Skrivet av 123margarinpaket:

@Terrell: Jag har precis köpt en primär skärm, och hade ingen innan

Låter som att det kan vara värt att kolla på marknaden! Brukar komma ut helt ok sekundärskärmar för 500 spänn ish.

Laptops -Lenovo T61 (anno 2007), Windows 7. MacBook Pro Retina 13" late 2013
Stationär - Intel i7 920@4.2 GHz , gigabyte GTX 670 (W2), Gigabyte GA-x58-UD7, Corsair HX850, Corsair H50, Antec P183 + fläktar & kontroller, M-Audio Fast Track Ultra, Windows 7 + OS X 10.9 Mavericks
CITERA om du förväntar dig ett svar på vad jag skrivit

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2017

@rallyreavan91: kollade runt lite och verkade inte finnas något nu, dessutom ska jag önska mig i julklapp=lättare att köpa nytt