Permalänk
Medlem

Söker spelare/lag [CS:GO]

Tjena!

Mitt namn är Erik, jag är 16 år och bor i Malmö.

Jag har under spelat CS:GO ett tag nu och spelat i flera internationella lag. Jag är LEM i MM och Master (snart Elite) på eSportal. Jag skriver denna tråden eftersom jag vill hitta spelare eller ett lag som jag kan spela eller gå med i och kanske ta mig någonstans inom CS:GO. I min ålder borde man kanske inte spela så mycket, men jag känner att eSporten är bra för mig och hjälper mig i skolan och livet.

Jag har spelat 3 tuneringar med mina andra lag. Vi har kommit 3:a varje tunering förutom en liga där vi torskade finalen. Jag praccar mycket och spelar mycket re-takes. Eftersom jag inte har någon att spela med så spelar jag inte speciellt mycket PUGs. När jag väl spelar med kompisar så spelar vi Faceit. Vi spelar på lvl 7-8. Men tror jag skulle klara mig i högre ranker än det. Jag passar bra som de flesta rollerna men står verkligen ut om jag får spela Lurker eller Support.

Jag söker ett lag eller spelare som kan ta sig till Lan runt om i Sverige. Kan spendera en hel del tid på CS och är villiga att pracca, inte bara med laget utan ibland även själva. Men även spelare som gör det lilla extra, t.ex om jag säger hoppa en meter hoppar dem en och en halv.

Kommer kolla tråden rätt ofta men om du känner för att snacka kring detta eller helt enkelt bara lira lite så är du välkommen till att adda mig på steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198162020709/

Mvh
Erik

Permalänk
CS-mästare

Testa att skriva på fragbite, de har en tråd för spelare som söker lag. Annars skulle jag rekommendera att spela SPL på faceit och sedan lägga till folk du gillade att spela med, till slut har du säkert fått ihop tillräckligt med likasinnade att starta upp ett lag med. Lycka till!