WING X99 | Kompakt album med benchmarks och temps!

Permalänk
Proffsmoddare

WING X99 | Kompakt album med benchmarks och temps!

Hallå igen!

Några har efterfrågat benchmarks, temps samt bilderna i bakgrundsversioner. Så jag tänkte lägga upp ett nytt galleri som inkluderar detta samt en liten uppdatering som är mer kompakt och lätt att följa utan att man tappar bort sig!

Antalet bilder är nedkortat till ca 25 så det är mer lättsmält. En del av kritiken jag fick sist var att det var mycket bilder på samma saker och att det var svårt att hänga med! Så jag passar på att fixa det samtidigt som jag postar benchmarks, temps, och strömförbrukning och en uppdatering av hur allt fungerat under de senaste 6 månaderna!

Jag har även lagt ner extra krut på dessa bilder jag valt och fixat till hue/vitbalans och slarvig redigering som vissa bilder hade tidigare. Samt att "water mark" med WING är nu borta från bilderna. Nu ska det vara mycket mer av en röd tråd! (Det gamla albumet finns fortfarande kvar med ALLA tidigare bilder och ni hittar det under min profil för de som undrar!)

Bakgrundsbilder finns de att hämta
HÄR i 4K och PNG format!

Inkluderar även filmerna till byggloggen från youtube samt slutfilmen om någon är intresserad att konsumera det via youtube istället. Kom ihåg att ställa in HD, 2K eller 4K om ni har det! Det gör upplevelsen mycket bättre!

Videologgar på hela processen Youtube!!

Dold text

Besök galleriet här

Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk
Medlem

Fin fint 👌 riktigt snyggt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

Grymt sade grisen.

Permalänk
Medlem

schnöggt! Full pott från mig!

Permalänk
Medlem

Det här är verkligen det värsta jag någonsin sett på SweC. Det är frågan om det någonsin kommer överträffas, ens. Allt detta arbete är...... stört! Men resultatet blev ju också därefter. Fy bubblan vilken maskin.

Permalänk
Medlem
Skrivet av superpwnguin:

Det här är verkligen det värsta jag någonsin sett på SweC. Det är frågan om det någonsin kommer överträffas, ens. Allt detta arbete är...... stört! Men resultatet blev ju också därefter. Fy bubblan vilken maskin.

hehe... bubblan

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av superpwnguin:

Det här är verkligen det värsta jag någonsin sett på SweC. Det är frågan om det någonsin kommer överträffas, ens. Allt detta arbete är...... stört! Men resultatet blev ju också därefter. Fy bubblan vilken maskin.

Kan bara instämma, snyggast jag har sett!

Visa signatur

Space is the place
-------------------------------
EVGA RTX 3080 FTW3 ULTRA│Ryzen 5950X│X570 Crosshair VIII Hero│32GB Dominator Platinum 3600MHz RAM│

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av photek2k:

Kan bara instämma, snyggast jag har sett!

Tackar!

Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk
Medlem

Hands down... vad ska någonsin kunna slå detta? Alla superlativ underförstådda. Tror Brodholm överträffat sig själv

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net