Permalänk
Medlem

Junior vm i tv

SVT och tv4/cmore delar ju sändningar. Men vet någon ifall man tar sport standard på cmore, ifall man kan se dom matcherna som inte visas annars, t ex imorgon spelar Danmark-USA. För känns ju inte meningsfullt att betala 199:- i månaden om man bara kan streama dom matcher som känns i tv4 eller tv12. Jag hittar inte dom i cmores lista, men samtidigt skriver cmore att dom streamar alla matcher. https://www.cmore.se/utforska/jvm?gclid=Cj0KCQiAg4jSBRCsARIsA...

När jag ringde till kundtjänst, så verkar hon jag pratade med inkompetent. Hon började bara att snacka att med cmore standard, så kan man bara sen veckans match, vilket idag skulle vara handboll. Och efter en stund så la hon bara på luren.

Visa signatur

Intel i7 7700K, Sapphire RX 5600 XT Pulse 6 GB, 16 gb, EVGA G2 750w | Nikon D500 | Nikon D750 | Nikon Z6 | Nikon D7200

Permalänk
Medlem

Hela Cmores kanalutbud är som gjort för att ge en huvudvärk. Kanaler byter namn hur som helst och tv tablån stämmer i min mening väldigt sällan, oavsett vart man kollar.
Sen gillar jag inte heller när dom gör reklam för sina egna sändningar, inget illa menat i det så klart. Men när dom sitter i sändning och säger och ni följer matchen på våra sportkanaler/Cmore Sport vad jag vet finns det inte be kanal som bara heter sport, dom heter väl Live/Live2/Golf/hockey osv.
Rena djungeln är det.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X