Permalänk
Medlem

Tv skärm med dolby vision? HDR?

Hejsan!

Jag har tänkt att gå bort ifrån tv box eller vad det heter och därför lär jag skaffa mig en tv utan uttag för att slippa radiotjänst grejen? Har tänkt att bara ha chromcast samt nyste Apple TV 4K HDR som har stöd för dolby vision allt låter bra men har ingen aning om jag ens kommer behöva använda mig av dolby vision osv till den nya skärmen.

Kort och gott jag behöver hjälp att hitta en skärm utan uttag så man slipper radio tjänst, ska kunna användas till senaste Apple TV, chromecast samt mitt ps4 PRO. Vill inte betala allt för mycket då jag inte anser mig behöva en dyr sådan så ge mig gärna ett lagomt dyr eller billigare förslag.

Mvh/Jesper

Visa signatur

Set-up
NZXT Manta, ASUS ROG STRIX B350-I GAMING, AMD Ryzen 7 1800X 4.0 GHz, NZXT Kraken X62 280mm, Corsair 32GB DDR4, Seasonic FOCUS Plus 850W Platinum, Samsung 850-Series PRO 512GB (2X), ROG-STRIX-GTX1070TI-A8G-GAMING, Samsung 27'' C27FG70F Curved, ASUS 24" MG248QR 144Hz, ZOWIE EC1-A Gaming Mouse, QPAD MK-90 RGB MX Red.

Permalänk
Medlem

Blir svårt att hitta en "tv" utan mottagare.... får köpa en jättestor dataskärm/projektor?

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Inaktiv

Tv-licensen kommer på skatten är det bestämt så du letar i onödan.

Permalänk
Medlem

https://www.komplett.se/product/882393/datorutrustning/bildsk...

Philips bdm4350uc finns ju, 43" 4k. Finns en stor tråd om den och nånga displayer har haft dålig kvalite, bra pris dock.
Sen finns swedx, finns en tråd om dom här också.

Kom ihåg att avgiften blir skatt snart (2019)

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare