Permalänk
Avstängd

Crowfall

Hallå.

Nån som håller ögonen på PvP MMOt Crowfall? för dom som är PvP intresserade så är det ett kommande MMO med full focus på PvP och crafting.

Crowfall officiel sida

Jag köpte early access igår och fick tillgång till Pre-Alphan och jag kan säga att de nu har en stabil grund att bygga spelet på, det ser helt enkelt lovande ut, för de som har spelat PvP i Guildwars 2 så kan man säga att det är en mer avancerad WvsW focus på spelet.

Dock vill jag säga det att köp inte early access ifall ni har bättre saker att lägga pengarna på, spelet är VÄLDIGT basic just nu. Men för de som vill vara med ifrån början och se spelet utvecklas så kan det vara en kul grej.

Vissa sajter och Youtube videos listar Crowfall som att det ska släppas Q1 2018 men det finns ingen chans, jag ser inte hur de ska kunna släppa spelet under 2018 ens, kanske en release till Q1 2019 som bäst.

Men för alla som gillade WvsW i GW2, håll ett öga på spelet!

Spelet har inget NDA så det är ganska lätt att hitta videos på tex Youtube. Dock med varierande kvalitet.

Permalänk

Bara testat lite smått än så länge. Skapat en char och sprungit runt och huggit ner träd och craftat lite.
Jag gillar stilen och är hoppfull inför framtiden, men kommer inte lägga ner tid på i närtid.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Medlem

Verkar intressant, kommer hålla koll

Visa signatur

🎥 Twitch.tv/ZeakQ

Permalänk
Medlem

Följt det själv sedan kickstartern. Ett av de mest lovande mmorpg'sen tillsammans med Ashes of Creation.

Skickades från m.sweclockers.com