Oneplus lanserar ny telefon i juni med Qualcomm Snapdragon 845

Trädvy Permalänk
Inhibitor
Registrerad
Dec 1999

Oneplus lanserar ny telefon i juni med Qualcomm Snapdragon 845

I en intervju med CNET avslöjar Oneplus VD Pete Lau att bolagets nästa telefon redan arbetas på, och att denna kommer med Snapdragon 845 samt planeras att släppas under juni månad.

Läs hela artikeln här

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2007

Har en Oneplus X just nu, och den är tamigtusan perfekt. Tyvärr är jag totalt ointresserad av jättebjässar till telefoner med massa bling bling. Önskar de gjorde en uppföljare på X:en så jag har nåt att byta till när dagen kommer då min går i graven.

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Finland
Registrerad
Jul 2009
Skrivet av Nioreh83:

Har en Oneplus X just nu, och den är tamigtusan perfekt. Tyvärr är jag totalt ointresserad av jättebjässar till telefoner med massa bling bling. Önskar de gjorde en uppföljare på X:en så jag har nåt att byta till när dagen kommer då min går i graven.

Once you go big you never go back Saknar min 6 tums Nokia Lumia 1320 :/ Men den blev för slö

2700x @4,3Ghz || 16GB DDR4 @3200Mhz @CL14 || GTX 780 @1,2Ghz || 1TB SSD (MX500) || Corsair HX750 || FD R6 Tempered glass vit (100% Noctua och Noiseblocker fläktar) || Crosshair Hero VII || Corsair H100i V2|| Silverstone SST-ARM22SC skärmstativ || Asus 27" FHD IPS + Acer 21" x223HQ FHD TN ||

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2007

OnePlus lyckas alltid skapa rubriker av inget.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
♫♪♫ I ditt hjärta ♪♫♪♫♪
Registrerad
Maj 2017
Skrivet av Fire_Ice:

Jag vet...Inte en Androidtråd utan att ha nämnt Apple.

Men lite som Apple

i7 4770k@4,5GHZ||GTX970@1,53/2GHZ||Asus Z97-A||
SSD 512GB||24GB RAM@2,4GHZ||RM750W||Win10.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Jan 2011
Skrivet av Fire_Ice:

Well det är väl inte värre än Swedroid: "Är det här kartongen för S9?" Har folk inget liv?

Stationär:Asrock P67 Extreme 4 | i5 2500K@4.5Ghz | Asus GTX 970 black Överklockad | 2x Intel 520 180gb, 2x WD blue 5tb | 8GB Corsair XMS3 + 8GB Hyper x Fury | EVGA Supernova G2 750W Gold | Silverstone FT02
Laptop: Dell XPS 15 2017
Mobil: Xiaomi Redmi Note 3 pro SE

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2002

De har ju brännt en massa pengar på reklam (Star Wars: The Last Jedi) så de syns bland allmänheten....

Och höjt priset....

Ja jag är gnällig/missnöjd, att de övergett sitt ställningstagande att inte göra reklam.

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i5-2500K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | DUAL-GTX1060-O6G | Samsung 830 | Intel X25-M G2 | AX750 | AOC G2460PQU | Dell 1908FP |► Raspberry Pi 2 | Osmc |► MOTO 4+ |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2007
Skrivet av Baxtex:

Well det är väl inte värre än Swedroid: "Är det här kartongen för S9?" Har folk inget liv?

Den bekräftar åtminstone några lösa rykten kring specifikationerna, vilket jag finner mycket mer intressant. För att inte tala om att S9:an kommer ganska snart, något som OP6 inte gör.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ängelholm
Registrerad
Feb 2011

Xiaomi Mi7 verkar mer intressant då.

i7-920 @ 4.0Ghz - 12GB Corsair XMS3 - EVGA GTX 980 SC - Corsair TX850 - Asus pb298q
Main rigg - LAN-dator

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Växjö
Registrerad
Mar 2012

Hoppas att de tar tillbaks fingeravtrycksläsaren på framsidan igen!

Do good. Be good. Repeat.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
S-holm
Registrerad
Okt 2008
Skrivet av TrueType:

Hoppas att de tar tillbaks fingeravtrycksläsaren på framsidan igen!

Var själv orolig för det när jag köpte 5t men nu vill jag inte vara utan så för mig får den gärna stanna, pekfingret placeras perfekt när jag lyfter upp luren känns helt naturligt så ja visst är folk olika alltid.

Tur iofs det med men placeringen är inte avgörande för mig vid ev uppgradering, kameran däremot betyder mycket för mig även om det inte direkt blir en DSLR, luren ju i vilket fall alltid med en ute på språng.