Pantheon: Rise of the Fallen Sverige

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Jun 2009

Pantheon: Rise of the Fallen Sverige

Hejsan!

Jag och 2 polare, jobbar med att få upp en svensk community och sida på svenska.
En FANsite typ, 1 av oss som hjälper till ibland är personen bakom GW2Sverige, som funnits för Guild Wars 2 och vi 2 andra var aktiva på den sidan i början också, vi alla känner varandra IRL.

Men vi jobbar mot att få upp en Svensksida och kunna samla flera svenskar på ett och samma ställen och även erbjuda folk som förstår svenska lite lättare att kunna läsa på om olika saker.

2 av oss är också gamla veteran EverQuest spelare, där jag själv var med i ett stort nordisk guild vid namn <istid> , anledning vi gör detta, är för att vi älskade EverQuest och gillar Brad McQuaid's arbete, både med EverQuest och med Vanguard: Saga of Heroes.

Vi letar även efter folk som vill hjälpa till med översättningar och även bidra med att lägga upp poster och annat.
Just nu har vi precis byggt klart sidan och allt och även forumet.

Nu jobbar vi hårt på att översätta, flera sidor är inte översatta än och flera är bara snabb googleöversättning, detta pågrund av att jag testade köra snabb översättning på alla sidor där dom hämtade informationen på olika wikis, men gick ingen vidare och vi jobbar aktivt med att fixa detta.

Är ni intresserade av spelet kan ni spana in våran sida: https://pantheonsverige.se/raser
Och så kan ni även spana in spelet: https://www.kickstarter.com/projects/1588672538/pantheon-rise...
Kickstarten var slut för länge sedan och dom har kört pre-Alpha beta och snart kommer nog även en Alpha ut, dom siktar på att få ut spelet 2018.

Tackar för mig

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2014

@Dr.Spike: Dom har inte börjat med alpha testerna än. Dom är fortfarande i pre alpha stadiet.(friends and family)
Dom har nyligen tagit bort möjligheten att köpa in sig till alpha testerna.
Är nog mycket till önskedrömmar att spelet kommer släppas 2018.
Har själv betalat för alpha releace av av spelet. Och jag hoppas att Alphan kommer släppas i tredje kvartalet 2018. Vilket också mest troligt är en önskedrömm.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Jun 2009

Du har så korrekt ang. att dom precis kört Pre-Alpha, jag som är lite snurrig i skallen bara.
Ber om ursäkt för detta.
Samma här, har backat dom på kickstarter och kommer få vara med i Alpha när det landar och längtar tills dess.
Vet att dom gick ut senaste 2017, med att dom hoppades på att bli klara med Pre-Alpha och Alpha test då och börja med Alpha/beta test i början av 2018 och sedan även kunna få en release Q4 av 2018, men får se hur det blir, dom har inte kommit ut med mer information än, vad jag läst eller sett på Twitter, forumet etc..

Skrivet av Croww_:

@Dr.Spike: Dom har inte börjat med alpha testerna än. Dom är fortfarande i pre alpha stadiet.(friends and family)
Dom har nyligen tagit bort möjligheten att köpa in sig till alpha testerna.
Är nog mycket till önskedrömmar att spelet kommer släppas 2018.
Har själv betalat för alpha releace av av spelet. Och jag hoppas att Alphan kommer släppas i tredje kvartalet 2018. Vilket också mest troligt är en önskedrömm.