Permalänk
Medlem

Låsa upp vapen BF1

Jag fattar inte varför jag inte får låsa upp detta vapen. Spelet säger bara "can't unlock". Användarvänligheten är i nivå med ett stenblock.

Kräver rank 3 och jag har rank 6. Kostar 200 bonds och jag har 1680 bonds.

Visa signatur

| CPU: Intel i7 7700k | RAM: Crucial DDR4 OC @2400mhz 16GB (2x8GB) | GPU: EVGA GeForce RTX 2080 XC GAMING| Mobo: MSI H110I Pro | SSD: Crucial BX200 240GB 2.5" SSD | SSD2: Samsung 850 EVO 500GB 2.5" SSD | Nätagg: be quiet! SFX L Power 600W | Kylare: NZXT Kraken X62 | Chassi: Fractal Design Nano S | OS: Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Alla vapen har assignments du också måste göra för att låsa upp. Se även till att du har premium osv.. Det är ett helt värdelöst system.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PC: I7 9700K @ 5 Ghz - Asus strix z390-f gaming - 32GB 3600mhz Gskill - KF2A RTX3080 - Samsung pro 1TB SSDx2
GEAR: Logitech G915 TCK - Logitech G Pro superlight - Logitech G PRO X - Samsung 240hz 32"

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrRandom:

Alla vapen har assignments du också måste göra för att låsa upp. Se även till att du har premium osv.. Det är ett helt värdelöst system.

Skickades från m.sweclockers.com

Detta vapen har dock ingen assignment kopplad till sig då det är ett basvapen som finns med i vanilla-versionen av spelet, och låses endast upp med ranking på klasserna (medic i detta fall) samt war bonds.

Verkar bara vara någon bug i menyn, kan du testa att låsa upp vapnet när du faktiskt är inne i en match istället?

EDIT: Såg nu att tråden skapades för någon vecka sedan så det kanske redan har löst sig

Visa signatur

Ryzen 7 1700X | Asus ROG Strix X370-F Gaming | Asus GTX 1070 Ti Strix | Kingston HyperX Fury 16 GB | Noctua NH-D15 | EVGA SuperNOVA G2 650W | Fractal Design Meshify C TG