Gratis hosting för wordpress?

Permalänk
Medlem

Gratis hosting för wordpress?

Tjena!

Någon som har koll på en bra sida för gratis hosting av wordpress?

Har testat 000webhostapp.com och det var enkelt att komma gång, men det går väldigt trögt... Har också kört wordpress.com men där är man begränsad till ett fåtal teman om man inte är villig att betala.

Visa signatur

⚙️ AMD Ryzen 5800X | G.Skill TridentZ 3866MHz CL14 | AMD ASUS TUF 6900XT
🖥️ Samsung Odyssey G8 OLED ⌨️ Keychron Q4 60% 🖱️ WLMouse BeastX Wireless
🎧 RME ADI-2-DAC FS | Focal Clear MG Pro | Sony MDR-Z7M2
📺 LG 55G3 / 65GX OLED | Dynaudio Xeo 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dallen:

Tjena!

Har testat 000webhostapp.com och det var enkelt att komma gång, men det går väldigt trögt... Har också kört wordpress.com men där är man begränsad till ett fåtal teman om man inte är villig att betala.

Nja, vet inte riktigt om du kan hitta en bra sida för gratis hosting.
Bättre om du lägger en liten slant och får lite bättre prestanda på hemsidan.

One.com eller favoriten loopia.se

Visa signatur

got root?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dallen:

Tjena!

one
loopia
Binero

Min personliga favorit är Binero. God support för alla mina ärenden och gott om funktionalitet, och finns även molntjänster.

Permalänk
Medlem

Gratis, då är nog egen server hemma bästa alternativet. Förutsatt att du har en vettig lina och en inte jättetrött dator.

Visa signatur

///Arch

Permalänk
Skrivet av Dallen:

Tjena!

000webhostapp.com är nog det bästa alternativet du har. Hosting är en mycket avancerad tjänst som kräver hög driftsäkerhet. Det finns en anledning till varför hosting är en multimiljard-industri. Det är väldigt hög prispress i dagsläget så om du inte kan lägga några kronor i månaden på hosting är det nog bättre att hitta en annan hobby.

Permalänk
Medlem

Jag hade nog lagt en liten peng på att skaffa riktig hosting det ser mer seriöst ut.

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

One är riktigt dåligt har jag hört. Kolla i svenska Wordpress.org-gruppen på Facebook för tips.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X, ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero, 32GB Corsair Vengeance LP 3200MHz, Gigabyte Radeon RX 5600 XT, Fractal Design Define C, Sesonic FOCUS PX 650W.

Permalänk
Medlem

Både One och Binero är skräp.

Kolla in Egensajt.se, borde vara billigt nog, med reglerbara resurser.

Visa signatur

Canon 70D | 2x Dell Ultrasharp 24" | Ryzen 3700X | 32B | GTX 1080Ti