Mionix släpper heltäckande bordsmatta med snabbmatinspirerade tryck

Permalänk
Mionix

Hej alla, tack för era kommentarer!

Mionix vill förändra skrivbordet då det återkommande temat har varit svarta produkter med belysning eller vitt och aluminium. Det vi vill är att alla ska kunna uttrycka sig genom våra produkter, på samma sätt som vi gör med musik, hörlurar eller kläder. Idag finns det fler människor som konsumerar spelrelaterat innehåll än vad vi någonsin gjort tidigare och vi vill att det ska finnas produkter som är till för alla, oavsett om man är casual eller professionell gamer, streamer, musikproducent, designer, eller bara gillar att inreda sitt hem eller arbetsplats. Vi vill också understryka att Mionix fortfarande har samma höga kvalitet på produkterna och strävar alltid efter att förbättra den.

Ni får gärna kontakta vår support om ni har några frågor eller synpunkter som ni vill framföra. Det är viktigt för oss att höra era åsikter så att ni kan hjälpa oss att bli bättre och hålla samma höga kvalitet på våra produkter. Vi kommer också att starta en Mionix tråd senare för att hålla diskussioner om oss och våra produkter samlade.

Till alla på Sweclockers så har vi två rabattkoder som ni kan använda på hela ordern:
HATEMIONIX
LOVEMIONIX

/Mionix

Permalänk
Inaktiv

Dåligt aprilskämt. Priset är inte heller så tilltalande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mionix:

Hej alla, tack för era kommentarer!

Mionix vill förändra skrivbordet då det återkommande temat har varit svarta produkter med belysning eller vitt och aluminium. Det vi vill är att alla ska kunna uttrycka sig genom våra produkter, på samma sätt som vi gör med musik, hörlurar eller kläder. Idag finns det fler människor som konsumerar spelrelaterat innehåll än vad vi någonsin gjort tidigare och vi vill att det ska finnas produkter som är till för alla, oavsett om man är casual eller professionell gamer, streamer, musikproducent, designer, eller bara gillar att inreda sitt hem eller arbetsplats. Vi vill också understryka att Mionix fortfarande har samma höga kvalitet på produkterna och strävar alltid efter att förbättra den.

Ni får gärna kontakta vår support om ni har några frågor eller synpunkter som ni vill framföra. Det är viktigt för oss att höra era åsikter så att ni kan hjälpa oss att bli bättre och hålla samma höga kvalitet på våra produkter. Vi kommer också att starta en Mionix tråd senare för att hålla diskussioner om oss och våra produkter samlade.

Till alla på Sweclockers så har vi två rabattkoder som ni kan använda på hela ordern:
HATEMIONIX
LOVEMIONIX

/Mionix

Tack för koderna, men dom motsvarar fortfarande inte erat rekommenderade pris till åf. som är 235 kr enligt artikeln. När kommer vi få se dem i andra nätbutiker och vart?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Som någon som jobbat inom formgivning & grafisk design i över 10 år så förstår jag tänket, men tycker det har applicerats helt fel. Nästan så jag mår illa av den grafiska profilen.

Om det är något som saknas designmässigt på marknaden för kringutrustning, så är det ett företag som verkligen utgår ifrån stilren applikation av färg. Att färg behövs på marknaden håller jag tveklöst med om, men de där produkterna samt hemsidan är bara vedervärdiga. En stor röra av missanpassad känsla och klottrigt 70-tals annonsmaterial.

Självklart en helt personlig åsikt men urgh, jag förstår inte hur det där ens kan ha gått förbi skissa-på-fyllan stadiet.

Visa signatur

Jag ansvarar för vad jag skriver, inte för vad du förstår.
Förlåt, jag hörde inte vad du tänkte säga.

Permalänk
Mionix

@qube: 23,99 Euro är exklusive moms. Vår press release skickas även utanför EU, vilket innebär att priset presenteras exklusive moms då olika regioner har olika skatteregler. Ursäkta förvirringen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mionix:

@qube: 23,99 Euro är exklusive moms. Vår press release skickas även utanför EU, vilket innebär att priset presenteras exklusive moms då olika regioner har olika skatteregler. Ursäkta förvirringen!

Tack för förtydligandet!

*Har nu beställt en svart med hamburgare.